Iemand ervaring met Dina? https://www.redlights.be/massage/dina-massage-xxx-hallar.html
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBedanktWHEM - Dina massage xxx HALLAR
Hoi, Ik zag deze voorbij komen en vroeg mij af of iemand ervaring heeft met haar. https://www.redlights.be/massage/dina-massage-xxx-hallar.htmlwww.girlsreview.nl
Klopt, ni bij stilgestaan excuus.Of het een naam heeft weet ik niet en mocht ik het weten zou ik het hier niet mogen schrijven.
Ze lijkt gestopt te zijn. Misschien zomerverlof ofzo.Iemand recent nog geweest? Heb de advertentie al even niet meer gezien
thx voor de melding, wel jammer....Ze is gestopt.
Ze is gewoon gestopt no sugar daddyHeeft ne sugerdaddy gevonden. Dus niet meer nodig de centjes. Vroeger vond je ze ook in de rio en rozenhofke soms.
Stop is stop hèIemand al eens een gewone massage geboekt via haar salon?
Al iets gehoord?Verleden maand had ze me in een berichtje laten weten dat ze voorlopig met een opleiding bezig was maar mogelijks vanaf januari terug massages ging geven.
Moeilijk om weten wat te geloven.
Dat is waar, al kan de massage wel tellenDan is ze haar belofte om terug te starten toch nagekomen, maar €120 voor een uurtje massage met enkel handjob is toch een stevige prijs.
Verleden maand had ze me in een berichtje laten weten dat ze voorlopig met een opleiding bezig was maar mogelijks vanaf januari terug massages ging geven.
Moeilijk om weten wat te geloven.
Dan is ze haar belofte om terug te starten toch nagekomen, maar €120 voor een uurtje massage met enkel handjob is toch een stevige prijs.
Helemaal geen bekladden hoor, ben zelf heel blij dat ze terug masseert. Enkel de hogere prijs is een beetje spijtig.Volgens je bericht van 23/11 zegt ze dat ze mogelijks terug massages aanbiedt vanaf januari, mogelijks is niet beloven hé. Het is niet nodig de dame te bekladden met het maken van valse beloftes als dat niet zo is.
In het verleden was dit zeker niet mogelijk en voor mij ook niet nodigIemand al de vraag gesteld of intiem mogelijk is