Recensie Didi, Diane's Secret, Den HAag 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rijschool69

Newbie
23
17/06/24
23
16
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=Didi
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Enige tijd geleden zonder afspraak naar DS geweest weer. Er waren 2 heren voor mij die nog geen keuze hadden gemaakt en die pikten wel een beetje de krenten uit de pap. Britt kwam nog binnenwandelen in een mooi latex pakje maar die keek zoals eerder besproken wederom nogal nors en toen ik wilde vragen of ze tijd had was ze vrij direct dat ze daar geen tijd voor had.
Toen kwam Didi binnen en hoewel ze niet direct mijn "type" was toch voor haar gegaan. Ze is een iets stevigere dame dan waar ik normaal mee afspreek maar zeker in proportie ze heeft gemillimeterd haar en mooie bruine ogen, prachtige borsten. Ze is engelstalig en welbespraakt maar komt ook sociaal over. Ze gaf aan dat ze eigenlijk een carriere als kunstenares ambieert maar dat ze dit in ieder geval tot november dit jaar wilde doen. We hadden een goede klik en ze zoende vol overgave/vrat me bijna op. Intiem was zeer intens, ik probeer altijd een beetje de energie te matchen die een DVP geeft en dus ik begon haar ook licht te choken en iets ruiger te gaan. Achteraf gaf ze aan dat ze wel fijn vond dat ik wat ruwer was (maar niet te) en dat ze hoopte dat we snel weer zouden afspreken. Al met al zeker voor herhaling vatbaar.

Terug
Bovenaan Onderaan