dickpics verstuurd?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

heb jij weleens dickpicks verstuurd?

• nee alleen röntghenfotos

Stemmen: 0 0,0%
  • ik heb geen dick meer

• ik heet Dick

• wacht ik stuur van mn vagina

• Totaal aantal stemmers
    30
Snap het nut er niet van. Mijnes is gemiddeld als gemiddeld.
Vrouwen die graag naar penissen kijken die zien liever een vrij andere formaat van wapen anyway.

Ik zou ook niet zomaar geil worden van een willekeurige flamoes.
Zou dan wel misschien geil worden van een foto van eentje die ik iets later zou neuken.
Maar tja zou zelf meer opgewonden raken van een mooie billen foto.

Denk dat de meeste die dickpics sturen of trollen zijn of het doen voor hun eigen genoegen.

Lullen ongevraagd sturen als eerste interactie..

Dames, wat doen jullie hier mee? Blokkeren jullie dit meteen of maakt het jullie geil?

Heren, wat drijft jullie tot het versturen van een dicpick zonder het eerst te vragen of het gewenst is? Of is het een soort kick? :)

Ben benieuwd naar beide kanten ;-)

Laatst bewerkt door een moderator:
Persoonlijk zou een dickpic wel het laatste zijn wat ik zou sturen ondanks dat ik niks te klagen heb over mijn jongeheer. Ik heb wel eens een gewenste dickpic gestuurd of aan C2C gedaan maar never nooit ongewenst. Ik snap mannen niet die dat doen.

Maar uhhh Isabella, wat is je eigen mening hier over? Blokkeer jij diegene of wordt je er geil van of misschien iets er tussen in?

Ondanks dat laatste verzoekje heb ik nog steeds niet de behoefte om je de mijne te sturen. Ik vind het pas interessant als ik de dame persoonlijk of virtueel beter ken.

Dames, wat doen jullie hier mee? Blokkeren jullie dit meteen of maakt het jullie geil?

Heren, wat drijft jullie tot het versturen van een dicpick zonder het eerst te vragen of het gewenst is? Of is het een soort kick? :)

Leuke lul? Stuur hem ff door > https://f2f.com/isabellabelgium/

Ik lees met bovenmatige interesse jouw topics.
Ik denk dat je een leuke dame bent, en je ziet er prachtig uit.

Maar, wat je hier doet is nogal apart te noemen.
Je stelt een vraag, zonder zelf ook maar iets van je eigen kijk op het sturen van dickpicks te geven.

Echter, eindig je met: 'leuke lul? Stuur m ff door naar x.x adres.'

Is dat om er zelf van te genieten? Is dat om te peilen of mannen inderdaad zo idioot zijn?
Uit niets blijkt wat jij er zelf van vindt.
Dat maakt zo'n vraag en dit topic nogal dubieus.

Het is hier geen instituut van mannen die doorgeleerd hebben voor kwesties op seksueel gebied.
Hier komen hoerenlopers.
Mannen die geld willen betalen voor seks.
En omdat jij geld wil verdienen met seks is dit ook een soort marktplaats.

Dat is niet erg, maar zo'n specifieke vraag zo algemeen stellen roept dus juist vragen op.

Ik moet er niet aan denken om ongevraaagd een dickpick te sturen.
Maar je vraagt er specifiek om.
Waarom?

In dit topic zou je beter jouw visie kunnen geven. Dat maakt het beoogde doel wat helderder.
Nu is het nogal vaag.
En vaag wekt onzekerheid op , en ook wantrouwen. Wat zit erachter…?

Kortom: wat is je bedoeling? 🤔

https://f2f.com/isabellabelgium/
Wat vind je er zelf van dat ze je ongevraagd dickpics sturen?

Persoonlijk vind ik het ongevraagd sturen van dickpicks getuigen van weinig respect naar jou toe. Als je er niet van gediend bent dan zou ik degene gelijk blokkeren.

Heb overigens in mijn jaren als wandelaar 1 hele dame meegemaakt die om een dickpic vroeg.

Dame vroeg om foto, gebeurt vaker, ik gaf zoals altijd aan dat ik geen foto's van mijn gezicht stuur. De dvp zei daarop dat het ook een foto van mijn penis mocht zijn.

Heb het niet gedaan hoor, maar ergens zou ik bij een nieuwe dame, desgevraagd, liever een dickpic sturen dan een gezichtsfoto, is toch anoniemer.

Laatst bewerkt:
nog nooit de behoefte gehad om een foto te nemen van mijn penis en die foto door te sturen naar iemand. ik vind het eerlijk gezegd ten eerste belachelijk om zoiets te doen bij iemand die daar niet om gevraagd heeft en ook gewoon creepy.
Moest ik de dame in kwestie zijn die zoiets ontvangt dan is het instant blokkeren.

Indien het in het kader is van een relatie dan is het natuurlijk wel ok en kan het ook best opwindend zijn om elkaar sexy foto's door te sturen...

Ik lees met bovenmatige interesse jouw topics.
Ik denk dat je een leuke dame bent, en je ziet er prachtig uit.

Maar, wat je hier doet is nogal apart te noemen.
Je stelt een vraag, zonder zelf ook maar iets van je eigen kijk op het sturen van dickpicks te geven.

Echter, eindig je met: 'leuke lul? Stuur m ff door naar x.x adres.'

Is dat om er zelf van te genieten? Is dat om te peilen of mannen inderdaad zo idioot zijn?
Uit niets blijkt wat jij er zelf van vindt.
Dat maakt zo'n vraag en dit topic nogal dubieus.

Het is hier geen instituut van mannen die doorgeleerd hebben voor kwesties op seksueel gebied.
Hier komen hoerenlopers.
Mannen die geld willen betalen voor seks.
En omdat jij geld wil verdienen met seks is dit ook een soort marktplaats.

Dat is niet erg, maar zo'n specifieke vraag zo algemeen stellen roept dus juist vragen op.

Ik moet er niet aan denken om ongevraaagd een dickpick te sturen.
Maar je vraagt er specifiek om.
Waarom?

In dit topic zou je beter jouw visie kunnen geven. Dat maakt het beoogde doel wat helderder.
Nu is het nogal vaag.
En vaag wekt onzekerheid op , en ook wantrouwen. Wat zit erachter…?

Kortom: wat is je bedoeling? 🤔
Bedoeling is vrij eenvoudig toch, als je lullen wilt sturen moet je ervoor betalen

Vrouwen presenteren fotos van hun tieten, achterste, benen voeten etc, en er is geen antwoord van degene die de vraag stelde. Wel weet ik dat vrouwen kunnen kikken op bepaalde pikken die er in hun ogen lekker uitzien. Ik denk niet dat vrouwen gediend zijn met dickpics, zij hebben deze liever in de actie.

Ik zie de meerwaarde ook niet in van het sturen van zo'n foto.
Een vrouw weet toch hoe een man er daar uitziet en dat hooguit het formaat verschilt?
Neen! Natuurlijk niet alleen het formaat!
Ook de vorm van de penis... de eikel... hoe stevig de erectie is... En -zeker ook- hoe je verzorgt je bent zijn belangrijk.

Maar... dat laat je haar dan best zelf -ter plekke- ontdekken. Foto's sturen is dus echt wel misplaatst!

Wat vind je er zelf van dat ze je ongevraagd dickpics sturen?

Persoonlijk vind ik het ongevraagd sturen van dickpicks getuigen van weinig respect naar jou toe. Als je er niet van gediend bent dan zou ik degene gelijk blokkeren.
Ik stuur ze een niet zo vriendelijke mail terug. Dat ze mogen vertrekken met hun walgelijk gedrag en dat zo iets niet geapprecieerd word. Tevens volgens mij ook strafbaar ongevraagd doorsturen.

https://f2f.com/isabellabelgium/
Dickpics sturen doe ik niet! Zelfs niet als een DVP erom zou vragen (wat overigens nog niet gebeurd is hoor). Als ze dan al een foto wil... mag ze die ter plekke altijd zelf maken! Haha!

Een pik is wat het is, ik heb het geluk dat vrouwen daar vaak iets leuks over zeggen, zoals mooi formaat, oh lekkere lul, maar dat kan ook fake zijn. De pik zit verstopt in de broek. Vrouwen tonen hun voorkomen of ze dit nu willen of niet. Natuurlijk is er een interessante wetenschap: Sletten herkennen ! Maar dat is ander thema.

Sletten herkennen, dat lijkt mij een heel leuk thema, zowel voor mannen en voor vrouwen. Issabella ik denk dat je die ook leuk vind. sorry voor het kapen van jouw vraag.

Laatst bewerkt:
Mannen die dickpicks sturen zijn zielig ,als ze hun pik aan jou willen laten zien kunnen ze beter een afspraak maken met je (verdien je er tenminste nog aan 🤭)
Bij een dvp zwz
Ze denken vaak dat ik gratis met hen een date zou willen daardoor. Nog zo'n voorbeeld 'ik ben ook een jonge student, zin om een relatie te beginnen?' Hopeloos 😂
Natuurlijk voor 3.600€ per dag of meer. ( uur tarief x24)

Dickpicstuurders zijn meestal niet serieuze, labiele, contactgestoorde, gefrustreerde, eenzame heren die zich geen vrouw kunnen veroorloven en op een goedkope manier aandacht proberen te vragen hopend op een gratis date/sexchat. Hopeloze zielige types gewoon; geen enkele seconde aandacht aan besteden. Blokkeren en verwijderen.

Terug
Bovenaan Onderaan