MarkInHetPark
Wandelaar
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Maandag
- Totale kosten (in euro)
- 70
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Dit is een andere Diana dan die ik bij dit raam al eerder getroffen heb. De Diana die ik nu bezocht heb heeft een normaal en niet een vol postuur. Verder wel een jonge latina (25 jr) met een leuk koppie en mooi lang zwart haar. Ze had mooie lange nagels en maakte een sensueel dansje om in de stemming te komen. Ze zoent ook een beetje.
Ik heb 70,- euro betaald. Verder geen andere opties zoals pzc (+150,-) of 69 (+50,-) want daar moet voor worden bijbetaald. . Dit mocht de pret niet drukken want ze is prettig in de omgang en lekker.
Pijpen (met) neemt ze de tijd voor en dat voelde goed. Toen ik haar doggy wilde nemen even lekker die billen open getrokken en daar zag ik mooi gevormde billen met een heerlijk sterretje en kutje. Na het doggy neuken lekker missio met haar benen omhoog verder gegaan. Het zag er allemaal geil uit en toen vrij snel klaargekomen in het condoom.
Geil om een wat jongere meid te neuken. Dit was voor mij een geslaagd bezoekje en ga haar snel weer eens bezoeken. Ze werkt op alle dagen van de week behalve de zaterdag.
Ik heb 70,- euro betaald. Verder geen andere opties zoals pzc (+150,-) of 69 (+50,-) want daar moet voor worden bijbetaald. . Dit mocht de pret niet drukken want ze is prettig in de omgang en lekker.
Pijpen (met) neemt ze de tijd voor en dat voelde goed. Toen ik haar doggy wilde nemen even lekker die billen open getrokken en daar zag ik mooi gevormde billen met een heerlijk sterretje en kutje. Na het doggy neuken lekker missio met haar benen omhoog verder gegaan. Het zag er allemaal geil uit en toen vrij snel klaargekomen in het condoom.
Geil om een wat jongere meid te neuken. Dit was voor mij een geslaagd bezoekje en ga haar snel weer eens bezoeken. Ze werkt op alle dagen van de week behalve de zaterdag.