WHEM Diana Kinrooi(HOP)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Venl077

Vaste klant
127
01/09/21
127
Iemand langs geweest?
 
Hop is heel makkelijk benaderbaar. Youp en Raymond weten veel hoe de dames werken. En ik pak zelf altijd 30 min. Verlengen nooit een probleem. Afgelopen donderdag nog. Nieuwe Nederlandse dame Charlotte. Na een half uur heb ik haar bijgeboekt, en kon nog uren met haar door gaan. Wat wat zij lekker
 
Is er inmiddels iemand geweest bij haar.
Leeftijd op HOP site zegt 22
Leeftijd op RL site zegt 29
Niet dat het veel uitmaakt. Heeft wel heerlijke meloenen. Al lijken de foto's toch wat geshopt
 
Kan zo niks vinden. Lees alleen maar goeie verhalen over HOP.

post #13
 
Thx,maar zegt vrij weinig. Misschien toch maar eens testen binnenkort. PMC is vrij standaard in privehuizen. PZC is extra. Maar ook in NL zijn er dames die geen PZC doen.
 
Gisteren mijn favorietje Gabriella bezocht. Ze stelde zelf voor om na een uurtje Diana erbij te nemen. Dit omdat zij haar ook lekker vond. Ze kom haar niet, maar ze vond haar borsten mega lekker. Deze meid er 45 minuten bijgenomen. Tongzoenen, vingeren, beffen allen geen probleem. Moet nog een beetje uit haar schulpje komen maar kan een goeie worden
 
Gisteren mijn favorietje Gabriella bezocht. Ze stelde zelf voor om na een uurtje Diana erbij te nemen. Dit omdat zij haar ook lekker vond. Ze kom haar niet, maar ze vond haar borsten mega lekker. Deze meid er 45 minuten bijgenomen. Tongzoenen, vingeren, beffen allen geen probleem. Moet nog een beetje uit haar schulpje komen maar kan een goeie worden
Dankjewel voor je bijdrage!
Dit maakt mij steeds nieuwschieriger en ik kan ook uit je reactie opmerken dat het om een vrij "jong" meisje gaat klopt dat?
 
Is idde een meisje ik denk zo tegen de 25 jaar. Meerpijs PZ, doe ik niet aan mee. De meeste meiden die ik bezoek doen het zonder voor dezelfde prijs
 
Gisteren mijn favorietje Gabriella bezocht. Ze stelde zelf voor om na een uurtje Diana erbij te nemen. Dit omdat zij haar ook lekker vond. Ze kom haar niet, maar ze vond haar borsten mega lekker. Deze meid er 45 minuten bijgenomen. Tongzoenen, vingeren, beffen allen geen probleem. Moet nog een beetje uit haar schulpje komen maar kan een goeie worden
Gabriëlla is een goede keus ja, sowieso qua vrijen/beleving.
Fysiek iets minder "mijn ding " maar dat maakt ze ruimschoots goed met haar inzet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan