- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/diana-vandaag-aanwezig-house-of-pleasure-kinrooi-ophoven.html
- Totale kosten (in euro)
- 120
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Dinsdag even bij HOP naar binnen gegaan, bij het voorstellen kwam Diana ook voorbij en door heer enorme tieten zonder silicone was zij meteen mijn keuze.
Op kamer doet ze heerlijk mee pijpt goed en ook de rest is prima, verschillende standjes gedaan en na het klaarkomen over haar dikke tieten nog een massage gehad. Omdat er daarna nog een kwartier over was heb ik haar nog een keer lekker geneukt en op het einde condoom eraf gedaan en me nog even laten pijpen waarna ik mijn zaad weer over haar tieten heb gespoten. Helaas na een uur weer naar huis gegaan.
Op kamer doet ze heerlijk mee pijpt goed en ook de rest is prima, verschillende standjes gedaan en na het klaarkomen over haar dikke tieten nog een massage gehad. Omdat er daarna nog een kwartier over was heb ik haar nog een keer lekker geneukt en op het einde condoom eraf gedaan en me nog even laten pijpen waarna ik mijn zaad weer over haar tieten heb gespoten. Helaas na een uur weer naar huis gegaan.