Recensie Diana, Duisburg, Eros26 kamer 403

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

R-R-R

Wandelaar
40
29/07/23
66
Dit weekend op zondagavond naar Duisburg afgereisd. Eerst naar het Vulkanhaus 17-19 gelopen, mijn favoriete dame was op vakantie.

Vervolgens naar Eros26 gegaan, best een aantal aantrekkelijke dames gezien. Uiteindelijk zag ik de 20 jarige geblondeerde Diana op kamer 403, rechts achter in de zijgang, vlakbij de uitgang. Super knap koppie, flinke borsten in de cupmaat E, slank en iets wat vollere billen. Echt een plaatje om te zien. Ze keek wel wat chagrijnig maar wel heel lekker om te zien.

We spraken het gebruikelijke tarief van 50420 af, mocht haar lichaam niet kussen, wel aanraken. Ik weet uit ervaring dat het niet veel ging worden, maar wat een lekker wijf met flinke tieten zeg.

Eenmaal bloot begon ze heel moeilijk het condoom erom te doen. Ik mocht niks meer aanraken, mezelf niet en haar ook niet. Toen het rubber er omheen zat spoot ze mijn handen en ook haar handen in met een alcohol spray.

Het pijpen was heel slecht, daarna boven op haar voor het neukstandje. Een hand hield ze telkens om mijn pik heen, ze moest het condoom vast houden zei ze. Uiteindelijk liet ze voor twee minuten mijn lul los en kon ik even doorstoten. Ze keek ongelooflijk moeilijk en ik maar heel voorzichtig mijn best doen. Ik vroeg een paar keer of alles goed was, ze zei alles ok.

Uiteindelijk zelf nog even eraan getrokken en daarbij haar flinke borsten vast gepakt en het condoom volgespoten. Super lekker wijf, maar een ongelooflijk slechte performance van haar kant. Maar dat wist ik eigenlijk van te voren ook al. Deze dame zou ik absoluut niet aanraden.
 
Zij is slecht ik was laats daar wou ik bij Sarah gaan maar ze was bezet was ik bij Diana , na 5 min was ik weer buiten, heb ik toch maar op
Sarah gewacht zij is een topper met alles wat je met haar kan doen
 
Terug
Bovenaan Onderaan