Recensie Diana, Antwerpen, Schippersstraat 36/2 4,71 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik was al vele keren voorbij haar raam gewandeld en was altijd al gefascineerd door die grote borsten. Dan enige tijd geleden toch maar beslist om eens bij haar langs te gaan.

Het was aangenaam om te voelen dat ze natuurlijke borsten heeft, ben niet zo een fan van silicone. Het is een heel lieve dame waarbij je je direct goed voelt. Lekker aan die heerlijke tepels zuigen, beffen, tongzoenen en daarna 69, on top (was zeer goed, zeker met het zicht op die heerlijke borsten)en missio om af te sluiten. Is ook makkelijk om met haar een leuk gesprek te hebben. Ben er met een heel goed gevoel naar buiten gegaan. Ze gaat me zeker terug zien, is een fijne dame.

Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
C
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zeer fijne dame! Haar Engels is goed en je hebt er direct een toffe babbel mee. Haar pijpkunsten zijn naar mijn mening top! Lekker wat teasen tussen door en gingen we ook even 69. Waardoor ze wel erg in de stemming leek. Intiem was ook prima en lekker explosief.

Een van de betere dames die ik al een bezoekje heb gebracht!

Afgelopen week nog eens bezoekje gebracht aan Diana (mét toestemming echtgenote 😊)
Diana stelt je snel op je gemak, biedt een drankje aan bij het binnenkomen, wat ik wel apprecier. Ik vind haar overigens een erg mooie dame. Trouwens de enige die ik tot nu ben tegengekomen met een streepje haar (my moustache zegt ze 😀 )wat ik wel prettig vind.
Achteraf nog een fijne babbel. Na mijn bezoek samen met mijn vrouw door de straat gewandeld zodat beide dames even naar mekaar konden zwaaien. (Mijn wederhelft weet nl. graag bij wie ik uithang)
Zeer fijne ervaring, zeker voor herhaling vatbaar!

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag deze dame ook eens bezocht.
Eerst een praatje gemaakt, wasje gedaan en eens uitgebreid haar borsten gezoend en gelikt.
Daarna een pijpbeurt gekregen en ze lag mooi naast mij zodat ik haar goed kon aanraken.
Intiem begonnen op haar en na een tijdje een positiewissel voorgesteld en ze mocht het werk op mij verder zetten, wat zeer leuk was is dat haar neus dicht bij de mijne is en ze mij recht in de ogen blijft aankijken en eens ik klaargekomen was nog eventjes zachtjes verder deed.
Daarna een drankje gekregen en konden we de conversatie verder zetten, ze heeft ook een aangename stem.
Ze is helemaal niet gehaast en zeker niet afstandelijk.
Zeer aangename ervaring en voor mij ook zeker voor herhaling vatbaar.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zaterdag middag nog eens bij diana binnen gesprongen en voor het standaard bedrag gekozen deze keer,ken haar al een tijdje en ze bied altijd goede service aan...

Pijpen is altijd lang en zeer gevarieerd bij mij,de sex is ook altijd zalig en ik kan haar altijd in verschillende standjes neuken... niks is te veel bij haar en er is totaal geen tijdsdruk...
Ook altijd een gezellig babbeltje voor en achter de sex en ze stelt je altijd gerust met een drankje erbij.
Ik ga altijd met een glimlach naar buiten....

Diana blijft toch een populaire dame, vandaag nog eens bezocht. Ik ga altijd voor een iets uitgebreider bezoek en dan is ze heel relaxed. Ik kan er altijd nog een sigaartje roken na de sex en een leuk babbeltje doen bij een drankje, dat maakt het toch specialer dan de standaard wip bij anderen. Herhaling gegarandeerd!

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week voor het eerst bij Diana op bezoek geweest. Ze stond al langer op mijn lijstje om eens te binnen te gaan maar het was er tot nu toe nog niet van gekomen. En ik kan nu echt zeggen dat ik spijt heb dat ik niet al eerder bij haar ben langsgeweest.

Ik heb 50 euro betaald en ben bijna een half uur binnen geweest. Ik weet niet of ik dat al eerder heb meegemaakt. Ze nam echt rustig haar tijd. Eerst een babbeltje, wassen, wat knuffelen, niet snel in bed en koersen naar de finish. Toen we eenmaal op het bed lagen heeft ze mij eerst een lange tijd afgetrokken. En dat voelde heerlijk aan. Ik liet haar gewoon begaan maar begon na een tijd te denken dat dit misschien in de plaats kwam van het pijpen. Maar nee, die vrees bleek onterecht. Het condoom ging erover en dan nam ze hem snel in de mond. Het is al even geleden dat ik nog zo goed gepijpt ben geweest. Lekker afwisselend en regelmatig ging ze heel diep.

Daarna verder afgewerkt op z'n hondjes. Tegen dan stond ik al bijna op ontploffen dus het duurde niet lang meer voor ik klaarkwam. Ook daarna was er nog tijd om even te praten. Ik voelde mij echt heel de tijd goed op mijn gemak bij haar. Echt 1 van mijn beste ervaringen in het skw. Ze gaat mij snel terug zien en volgende keer betaal ik 100 euro.

Vorige week vrijdag nog eens langsgeweest bij deze topper.
Zoals gewoonlijk heel relax, geen tijdsdruk.
Lekker tongen met de tip van de tong. Toen het pijpen, altijd heel geil en opbouwend...gewoonlijk neuk ik haar, deze keer enkel lekker oraal. Lekker klaargekomen in condoom, daarna nog een babbel bij een drankje...geweldig zoals altijd...

Terug
Bovenaan Onderaan