WHEM Diana, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

OIHLV

Meubelstuk
Forumpionier
4.214
30/06/21
4.216
49
Nou zegt dat helemaal nix, maar deze dame ken ik dus helemaal niet! Ze zegt hier voor het eerst te zijn, maar met een video van 145 dagen oud lijkt me dat niet kloppen 😏

Wie kent Diana wel al?

Je ziet wel degelijk tattoos in het filmpje, maar lang niet wat er op de foto's te zien is. Toch zie ik die lippen die ze op de zijkant heeft van haar billen/dijbeen ook terug op de foto 2, 7 en 8.
Ook zie ik de tattoo tussen haar borsten voorbij komen, dus had wel het idee dat het overeenkomt, maar zoals @Drlove765 zegt, zijn er later tattoos bijgezet.

Vandaar dat ik nieuwsgierig ben naar haar kunstjes!

Als je met een scherp genoeg oog kijkt is ook de ballon enigszins zichtbaar in de eerste seconden van het filmpje. De volle arm blijft buiten beeld omdat deze de telefoon vast houdt. Verder niets geks aan de hand met het beeldmateriaal.

Deze dame is zeker niet voor het eerst hier, ik heb haar eerder zien adverteren en dat zou best ongeveer 146 dagen geleden kunnen zijn. Veel plezier met deze dame @Omdatikhetlekkervind , gewoon een afspraak maken.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan