Recensie Diana, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

noryd81

Wandelaar
58
06/10/21
42
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8480378-diana
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik zag de advertentie en wist meteen dat ik deze kans niet mocht laten schieten. Gelukkig was ze op slechts vijftien minuten afstand. De afspraak was zo gemaakt. Ze vroeg om een selfie, maar ik koos voor een videobelletje. Dat was snel geregeld.

Bij aankomst opende ze de deur. Ze was exact zoals op de foto's: klein, aantrekkelijk, met een strak lichaam en verrukkelijke borsten die heerlijk natuurlijk aanvoelden. Maar haar leeftijd... Ze leek bijna te jong. Haar uitstraling was die van een begin twintiger en zeker geen 29, wat me ongemakkelijk maakte.

Na een snelle douche om op te frissen, en de financiële zaken afgehandeld, volgde alles op routine. Ze zoent niet, likken mocht niet. Al snel omhuld door een regenjas, begon ze me te pijpen. Het voelde aardig, maar niet geweldig. Die borsten... onbeschrijfelijk. We probeerden verschillende standjes en ik kwam snel klaar.

Het geheel was oké, en het duurde vijftien minuten, wat ook de afspraak was. Voelde zeker niet als een klokkenkijker.
Door haar jeugdige uitstraling twijfel ik of ik nog eens terug zou gaan.
 
Omdat ik het niet als uitstekend kan beoordelen, want heb niet meer dan een beetje aan elkaar gezeten. Ik weet niet hoe fris ze is tussen haar benen. Rook niks verkeerds ofzo, dus vandaar voldoende. Voldoende wil dus niet zeggen slecht bij mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan