- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen in mond
- Pijpen deepthroat
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/2947002-diana
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Vandaag de stoute schoenen aangetrokken en contact gezocht met Diana contact is snel gelegd, kon ook vrij snel terecht na mijn voorstel m.b.t. welke tijd ik wilde langskomen....das best fijn, want helaas is dit wel eens anders bij de damesAfijn, ik richting Amstelveen gereden en op het opgegeven adres wederom even een berichtje met de vraag waar ik naartoe mocht. Werd vervolgens naar een voor mij en andere collega's bekende locatie gedirigeerd, waar het parkeren makkelijk en gratis is! oh ja Diana stuurt je een videootje, maar vraagt ook een selfie terug zodat ze weet wie er voor haar deurtje staat, nou opzich prima, maar voor degene die dat niet prettig vinden, zal het vast niet zonder gaan lukken bij deze dame Boven aangekomen, ging de deur vrijwel gelijk open, daar stond ze dan, ik dacht meteen, die tieten zijn heerlijk en groot, maar de rest was ook wel iets groot zeg maar....Ze vroeg me de schoenen in de gang uit te doen, kreeg daarna direct een warme tongzoen, die hele lap had ik een tweetal minuten in mijn mond, waarop ze me vroeg mee te lopen naar de slaapkamer nou deze kamer kwam me bekend voor hahaha, maar alleen dat bed, leek nu wel van beton te zijn, kneiter hard gewoon, ging eff zitten om de broek uit te trekken en bedacht meteen dat invering met haar bovenop Klaas nog wel een dingetje kon gaan worden, maar goed, ze stelde me voor me te gaan wassen in de badkamer, zo gezegd zo gedaan, snel terug gekeerd de slaapkamer in, ze klede zich voor me uit en bood haar tieten aan, heerlijk heb ik er even op gesabbeld, ze wilde het bed op, dus daar verder gegaan! Toen het sex gedeelte, nou ja het is gebleven bij een blowjob met hoogtepunt, ze pijpt best goed, afwisselend ook tot aan de stam naar binnen, je kan haar lange staart haar lekker vastpakken en daardoor ook het ritme wat bepalen ook de ballen werden niet overgeslagen, heerlijk, ik had zelf ook niet echt de indruk haar te willen neuken dus heb het maar oraal laten gebeuren! Ze zoog toen ik klaarkwam rustig door en hield alles tot de laatste drup in haar mondje, nou snel eff een stukje keukenpapier om kleine Klaas en ze verdween richting badkamer om mijn witte goud daar weg te kunnen spoelen bij terugkomst in de kamer was Klaas zijn geiligheid volledig verdwenen, het was wel leuk, ze is ook vriendelijk en lekker fris, maar ik werd er niet echt heel geil en hard van, dus heb haar aangegeven te willen douchen en huiswaarts te willen keren, ze vond het best, voor degene die van naturel tieten houd, lekker bungelig en hangend, moet je er gewoon eff langs, verder vond ik haar persoonlijk iets te vol, maar dat is mijn mening! De dame is 100% naturel, geen tattoo's (opzich ook best uniek) wel een wat witte huid, en volgens mij een klein beetje opvulling in haar lippen, heb begrepen dat ze niet heel lang blijft, dus...... maar herhalingsgevaar voor Klaas, nee zeker niet