Recensie Desire, Enschede 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stamprr

Newbie
3
17/04/24
7
1
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9313259-desire
Totale kosten (in euro)
250
Na lang twijfelen (en hoge nood) heb ik toch maar een bezoekje gewaagd… Het was al wat later op de avond (02:00u) toen ik uiteindelijk toch besloot om contact op te nemen.
Via de app alle opties en details besproken (douchen zou €50 extra zijn… die is gek) waarna ik de instructies heb gekregen om naar het hotel te komen waar ze verblijft.
Haar locatie was verder wel netjes (hotelkamer in het centrum van Enschede) alleen was de rest niet je van het… ik raad een bezoek dan ook NIET aan!

Aankomst

Aangekomen bij het hotel kon ik via een schuifdeur zo naar binnen (geen receptie, doe-het-zelf achtige constructie).
Voor mijn gevoel zat er geen booker tussen en bedient ze de telefoon zelf, dat werd later ook eigenlijk wel bevestigd…
Binnen aangekomen bij haar op de kamer ben ik "vriendelijk" ontvangen (hi bby, come quick) en moest ik eerst even opwarmen aangezien het buiten nogal koud was. Vanaf dat moment begon de ongeïnteresseerde houding al door de liefde die ze voor haar telefoon had. Het leek wel alsof ze getrouwd was met dat ding… en ik een medewerker van het hotel die haar kamer weer netjes komt maken ofzo.
Ach ja, ik dacht nog "het zal vast meevallen" en hoopte eigenlijk dat ze dat ding weg ging leggen en plots alle aandacht zou hebben voor mij.
Ik vroeg tijdens het "kletsen" nog even snel waar ze vandaan komt, Roemenië….
Toen was het voor mij al wel gedaan en wist ik al een "soort van" hoe de (plichtmatige) date zou gaan..

De "daad"
Kussen, zoenen, vingeren het zit er allemaal NIET in. Het is verre van een GFE of een gezellige situatie, die ervaring heb ik overigens vaker gehad met dames die toevallig ook uit het Oostblok komen.. Op de pagina staat alles aangevinkt, maar in realiteit pay, suck, fuck, bye.

Round 1 (ding ding ding)
Het was een soort plichtmatige sessie die we hadden leek het wel.
Overigens 1 "pluspuntje", als je toch gaat om je geld weg te gooien, neem die ene optie pijpen zonder condoom er bij!
Man man man, wat kan zij zuigen… Ik wist niet dat Roemenië ook reclame maakte voor Dyson…
Lippen eromheen klemmen met 500nM alsof m'n lul anders zou weglopen. (Als ze dat initiatief nou ook met het kletsen liet zien…) Overigens mag je bij haar niks doen, zijwaarts gekeerd zodat je absoluut niks met je vingers/handen kunt bij haar. Dat kennen we wel of niet mede-wandelaars :p

Omdat ze zo enthousiast bezig was en haar lichaam zo heerlijk liep te showen had ik de drang om bijna in haar mond te komen, jaapie die wou eigenlijk niet zo snel komen dus moest ik haar een paar keer aangeven dat ze rustiger aan moest doen. Daar gaf ze een soort van wel en dan weer geen gehoor aan.
Uiteindelijk om de eerste ronde maar te eindigen heb ik aangegeven dat ze er een "muts" op moet doen, dat begreep ze dan wel weer. Condoom ging er omheen en ik mocht bepalen welk standje we gingen doen (woehoe, toch nog iets positiefs).

Haar op de rand van het bed op haar rug laten liggen, benen bij elkaar gezet zodat ik een mooi uitzicht had op haar geschoren lipjes, rustig naar binnen gegaan (ze was gelukkig niet uitgehold, dus er was iets van gevoel aanwezig) en rustig aan opbouwen. Ze leek overigens totaal geen "moeite" te hebben met mijn "doorsnee" dikke penis want er kwam geen enkel geluid, genot, gezichtsverandering uit…
Na een aantal minuten in deze positie diep te stoten en haar afwezige ziel en blik te negeren was het voor mij en ronde 1 gedaan. Heerlijk het condoom volgespoten in haar kutje en daarna werden er natte doekjes uitgereikt. (typisch…)

Enfin, ik op bed bijkomen van de lange halen en diepe stoten, terwijl zij alweer bezig was met appen en nieuwe klanten binnenhalen, erg irritant aangezien je toch samen op een kamer wel even iets intiems hebt meegemaakt.
Het was ook echt een poosje stil en er werd niks gezegd mits ik iets vroeg, initiatief van haar kant zit er dus totaal niet in.
Uiteindelijk hadden we oogcontact en vroeg ze waar ik op wachtte, aangegeven dat ik voor 2x klaar komen heb betaald, dat had ze zelf niet goed gezien en wou ze ook nog discussiëren met mij ook (vrouwen zijn toch echt overal hetzelfde). Ik wist het zeker en heb haar na een korte welles nietes discussie aangegeven dat ze anders maar even moest natellen wat ik zelf al 2x had gedaan.
Uiteindelijk kwam ze er zelf ook achter dat ze niet goed heeft geteld en bood ze haar excuses nog aan (toch iets menselijks meegemaakt).

Round 2 (fight! ding ding ding)
Ik inmiddels uitgerust, op bed liggende begon het enthousiaste gebruik van de Dyson weer. Ik heb hier dan ook uitgebreid gebruik van gemaakt, ook toen ze vroeg "we now fuck?" heb ik aangegeven "no baby, you suck like Dyson, please continue". Dat was na ruim 15min ook wel weer gedaan, denk dat de kaakspier het niet meer aankon.
Ze is erg petite maar ook geen plank, er zit dus wel iets van een kont op die je kunt vastpakken.
Ik heb haar in doggy daarna 10min keihard geneukt en hoopte dat er misschien nog iets van geluid of genot zou komen, maar helaas. Dat was wel erg jammer en had de date misschien iets "realistischer" kunnen maken.
Ze had overigens tijdens het neuken geen telefoon in haar handen maar moest het bed vastgrijpen. Diepe stoten totdat ik het zelf niet meer vol kon houden (uitzicht van dat kontje en je lul die dan diep en hard in haar poesje verdwijnt is wel weer magistraal) ben ik gekomen, ronde 2 was over…
3x raden, juist! Natte doekjes!
Na het aankleden kreeg ik nog een "bye baby" en ben ik ook maar weer vertrokken.

Om kort samen te vatten, heb er een dubbel gevoel aan overgehouden. Raad ik het aan, NEE! Ze heeft wel een lekker lichaam, is fris van onder, petite en lekker slank.
Alleen is de service het niet waard voor de prijzen die ze hanteert.
Hopelijk hebben jullie genoten van mijn recensie, maar wees gewaarschuwd mannen, niet doen, stap op je fiets/in je auto, ga huiswaarts. Deze is het niet waard.

Terug
Bovenaan Onderaan