Recensie Desire Colombia, Den Haag 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

modjomaster

Stamgast
868
09/01/22
1.077
79
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4915585-desire#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
ze ontvangt nu in Den Haag in een zeer net appartement, deze zeer mooie verschijning bij binnen komst gedoucht heerlijk warm en plaats genomen op bed
Desire trok me lekker af en plaatste toen het condoom met haar mond en begon me heerlijk te pijpen dit doet ze goed en diep toen me tool titanium hard was heb ik Desire op haar ruggetje gelegd met haar kutje omhoog en begon haar heerlijk te pompen dit ging erg goed en ze doet ook goed mee je mag lekker hard en diep stoten in haar.
Hierna was het tijd voor doggy uiteraard Desire heeft een zeer goeie Latina kont hiervoor ik heb daar zeer goed van gebruik van gemaakt het duurde dan ook niet lang voordat ik heerlijk in haar klaar kwam wel in het cd helaas
Desire is echt een relaxte dame totaal geen klokkenkijker ze geeft je echt de tijd ik vond het zelfs GFE
ze bied veel opties aan zoals pzc, beffen, anaal zelfs daar zelf geen gebruik van gemaakt
ze heeft een heel mooi lichaam met mooie borsten
Desire ontvangt in : zeg ken jij de mosselman de mosselman, de mosselman die woont in Sch*******(gewoon in youtube op mosselman zoeken dan snap je de clue) haahah
bedankt Desire voor de mooie sessie ik heb echt genoten

Terug
Bovenaan Onderaan