Recensie Desi, Capelle ad Ijssel 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

asiaaddict

Stamgast
Forumpionier
433
05/07/21
434
6
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/tantra-massage-op-top-niveau_7510000
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)

Na het zien van de advertentie en het lezen van wat Recensies in een WHEM Post een afspraak gemaakt.

Via Whatsapp afgesproek voor 90 inuten. BTB en Lingam. Gind Makkelijk, vooraf Straatnaam en Huissnummer doorgekreken. Dame ontvangt in een mooie nette buurt in een mooie woning met grote schone Badkamer. Dame in kwestie deed de deur open in badjas en vroeg mij naar boven te gaan om mijzelf op te frissen in de Badkamer om vervolgens in de slaapkamer plaats te nemen op het bed.

Dame masseert geheel naakt met een heerlijk lichaam. Massage van de rug en benen waarbij ze af en toe mij jongeheer betaste. Dit was erg lekker.
Toen zij mij vroeg om mij om te draaien deed ik dat maar al te graag. Ik had naast een heerlijke massage zicht op een prachtig lichaam van een dame met een leuk gezicht. Ik las in eerdere recensies dat ze streng was. Haar blik was af en toe streng, maar zo klonk zij niet.

Zij begon de voorzijde BTBT te masseren wat erg lekker was. Ondertussen mocht ik haar lichaam ook betasten wat ik maar al te graag deed. zij begon aan de Lingam Massage wat zij heerlijk deed en stelde het Hoogtepunt een aantal keer uit. Aangezien de 90 minuten er bijna op zaten vroeg ik haar om het toch maar af te maken. Wat een Explosie. Ik stond op springen.

Na het schoonmaken mocht ik weer op mijn buik liggen en masseerde zij mij nog een tijdje.

Al met al een erg geslaagde afspraak.

Dame is schoon, prettig om mee te praten en intelligent.

Kom er zeker weer terug.
 
Terug
Bovenaan Onderaan