Recensie Denise, gent, glazen straatje 3L 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Williamlawson

Newbie
14
21/12/23
20
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bij sommige vrouwen hoef je geen 2 keer te passeren voor het raam.
100% mijn type dus.
Denise was heel vriendelijk en ontving me in haar mooi aangeklede warme kamer met torso's aan de muur en geen spiegels. Het was eens wat anders en creëerde wel een aangename huiselijke sfeer.

Na even rechtstaand elkaar te verkennen waar er al een kusje hier en daar gegeven mocht worden (op het lichaam) gaan liggen op het bed met echt wel een goede matras, niet te hard niet te zacht.

Pijpwerk standaard maar zeker wel een voldoende, kwam ook lekker dicht naast me zitten zodat er al wat gestreeld kon worden. Voor de petite liefhebbers zeker een toppertje. Zij eerst on top natuurlijk en die heel mooie silicone tietjes lekker geproefd. Ze zag dat ik ze wel wist te appreciëren en kwam dus ook lekker dichtbij. On top goed afwisselend het tempo bepaald en redelijk goed mogen doorstoten. Overgegaan naar doggy, en ik voelde al dat ik hier wel nog wat langer wou blijven. Doggy rustig opgebouwd naar een goed en krachtig ritme, niet extreem hard, snap ik ook wel met zo een petite lijfje. Even wat kusjes op de kont en billen en zo dichter naar het kutje toe waar ik al even lekker van mocht proeven.

Extra tijd erbij en een leuk gesprekje aangeknoopt. Terug naar het pmc deze keer 69 waarbij ze lekker veel druk uitoefend en bijna al rijdend op je gezicht zit. Uitgebreid mogen likken en zuigen aan haar kutje dat heerlijk smaakte. Normal missio, dan op de knieen met haar benen op mijn armen daarna haar opgehoffen want ze weegt amper 40kg en afgewerkt met de beentjes in mijn nek waar ik het echt niet langer kon houden.
Heerlijke sex met de gebruikelijke 3 posities en leuke variaties hiervan.

Herhalingsgevaar ja 100%, momenten als deze vergeet ik niet zo snel. Hoop dat ik ze de komende maand en half (als ik dit goed verstaan heb) nog regelmatig mag terugzien. Werkt onregelmatig op verschillende plaatsen meestal wel in de pvdd/glazen straatje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan