Pfff, zo te lezen ben ik goed weg gekomen. Vandaag een afspraak gemaakt. Aangegeven dat ik een uur moest rijden, dus dat ik graag wilde reserveren voor 60min, standaard wensen, dus prijs was €150, inbegrepen was twee keer klaarkomen. Ik was drie minuten voor de afgesproken tijd ter plaatse en eenmaal boven begon het gedonder. Ze ziet er in het echt een stuk minder leuk uit dan op de foto's. De foto's zijn wel van haar, maar de laag make up was echt enorm. Ik ben daar echt niet van terwijl ze op de foto juist heel anders over komt. Eerst probeerde ze er een trio van te maken met een onaantrekkelijke vriendin van haar. Toen ik zei dat ik dat al een gedaan had en dat ik trio's niet zo bijzonder vind ging haar vriendin vrij sjaggerijnig in de badkamer zitten. Na het bespreken van de financiën en haar geld gegeven te hebben kon ik mijzelf uitkleden. Ondertussen ging ze door over de trio. Als ik niet genoeg geld mee had, kon ik voor 150 een half uurtje met beide dames doorbrengen. Weer heb ik nee gezegd, maar begin het gemekker al een beetje beu te raken. Eenmaal in mijn boxer kwam de mededeling dat een uur niet ging lukken, want over 40 minuten kwam de volgende al. Toen ik zei dat ik eigenlijk een uur wou, maar 40 nog wel te doen was en of ze dan misschien nog wat extra diensten aan kon bieden ter compensatie zei ze nee. Het is 150 voor 40 minuten en 1x klaarkomen.
Ik zei dat we 150 hadden afgesproken voor een uur en twee keer klaarkomen. Ja zegt ze, een uur is 40 minuten. Ondertussen kreeg ik kortsluiting in de bovenkamer van dit gedoe. Hier had ik echt geen zin in. Heb gezegd dat op heel de wereld een uur 60 minuten is en geen 40 en dat 2x komen, twee keer komen is. Heb mezelf weer aangekleed, m'n geld teruggepakt en ben weer vertrokken.
Wat jammer dat ik niet eerst even wat meer research heb gedaan over deze dame, maar de foto's waren gewoon te lekker om niet even te gaan kijken. Voor mij nooit meer.