Ja dat zijn gewoon golddiggers, zulke vrouwen zal ik ook nooit nemen. Meestal heb je al gauw door dat zij zo'n type is als je haar beter leert kennen, dan moet je gewoon gelijk afkappen.
Maar ik weet niet hoe het zit met oudere vrouwen. Maar ik heb genoeg meiden gesproken van mijn leeftijdscategorie die gewoon voor hun eigen geld willen werken en niet afhankelijk willen zijn van hun vriend en verwachten/willen dat de meeste dingen van zijn kant moet komen.
Investeren in etenjes, kleren, bioscoopbezoek, schoonmoeder, kadootjes voor vriendin en familie is ook geen verplichting in een relatie en er is ook niks mis mee als je dat wel doet. Maar dat doe je dan allemaal zelf, zij kan ook kleren voor haarzelf kopen of voor jou, zij kan ook etentjes betalen, kadootjes kopen voor haar vriend of familie.
Niet alles hoeft van 1 kant te komen heh maar van jou en haar. En die dingen wat je hebt opgenoemd hoeft geen wekelijks routine te zijn. 1 keer in de zoveel tijd kan ook. Je kan het jezelf duur maken of ook goedkoop, dat heb je in je eigen handen.
Dus een vriendin hebben die niet te veel wilt maar blij is met het minimale en als je wilt 1 keer in de zoveel tijd kadootjes geeft of uit eten, samen kleren kopen etc, is toch veel beter en leuker dan een dvp bezoeken om alleen maar te neuken waarvoor je moet betalen en dan weer naar huis gaat. In een relatie hoeft je niet te betalen voor seks is helemaal gratis ahah.
Dit is veel goedkoper en beter en leuker, maar dat is hoe ik het bekijk.