[USER=1033]@Opperman[/USER] en [USER=261]@feestje[/USER] ik zal het zo kort mogelijk houden want dit is Den Haag algemeen, maar om 16 uur dacht ik eerst, valt wel mee qua aantallen, maar toen dronk ik een drankje en liep een tweede ronde en toen stonden 40 van de aanvankelijke 60 dames er nog, met nog zo'n 80 nieuwe voor de avond erbij. Ik had 6 tips van Belgische wandelaars en zag zelf nog minstens 12 dames die mijn interesse hadden, dus het duizelde me. Ik moet echt supernerdy, als een soort vogel-liefhebber, daar in het midden van die buurt adressen, omschrijvingen en namen hebben staan noteren in mijn telefoon. Een rosse buurt waar je nog nooit geweest bent en dan 15-20 puike dames op een totaal van 140 bekkies die naar je lonken, echt too much impressies. Vervolgens op een dametje afgestapt die niemand getipt had en waar geen recensie van was, maar die er loeigeil uitzag en toch een ietwat tegenvallende sessie meegemaakt. En toen was mijn interesse toch weg, ging ik eten en toch maar terug gegaan, richting Den Haag dus. Maar zeker een plek om eens terug te gaan.
Prijs is ook 50 als instapprijs a la Den Haag, veel mooie dames staan er tussen, maar in Den Haag heb ik tot nu toe dus betere ervaringen qua service, maar na 1 SKW bezoekje kan ik dat nog niet beoordelen.
En nu weer door met Den Haag!