- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/2847601-deborah
- Totale kosten (in euro)
- 120
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Deborah reageert snel en duidelijk via de app. Ze ontvangt in centrum van Den Haag nabij het centraal station. De locatie was netjes en schoon. Vooraf douchen en mondwater. Heel professioneel.
Zodra haar kamerjas uit deed was ik teleurgesteld. De foto's zijn gemanipuleerd. Ze is voller, dikke buik en heel matige bil partij. Pijpen was niet enthousiast. Vervolgens een glijmiddel op mijn jongeheer. Ze heeft een uitgewoonde doos en was niet fris. Stonk verschrikkelijk. Veel nep kreunen. Ik kreeg niet meer hard en daarom vroegtijdig vertrokken. Deborah is wel een dame voor een leuk gesprek maar dat is het ook wel.
Zodra haar kamerjas uit deed was ik teleurgesteld. De foto's zijn gemanipuleerd. Ze is voller, dikke buik en heel matige bil partij. Pijpen was niet enthousiast. Vervolgens een glijmiddel op mijn jongeheer. Ze heeft een uitgewoonde doos en was niet fris. Stonk verschrikkelijk. Veel nep kreunen. Ik kreeg niet meer hard en daarom vroegtijdig vertrokken. Deborah is wel een dame voor een leuk gesprek maar dat is het ook wel.