Tommy_1989
Wandelaar
Hi,
Iemand ervaring met haar;
Lijkt me een spannende dame
Iemand ervaring met haar;
Lijkt me een spannende dame
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDaar gaat het niet om ondanks dat het goed tips zijn. Het gaat om het feit dat jij als enige positief bent....Ja werkelijk geen idee... wat ik zelf altijd doe. Is wat de meeste van de dames ook doen bij thuis ontvangst. Dus gewoon straatnaam geven en dan huis nr bij aankomst. Afspraken niet via privé tel maar via apparte simkaarten. En uiteraard betalen bij binnenkomst. Dit werkte bij haar ook.
Dat valt mij indd ook op. Ik heb net het nr gecontroleerd en het is gewoon dezelfde meid. Als ik dit forum vantevoren had gelezen had ik geen afspraak gemaakt. Dus ik snap jullie beredenering.Daar gaat het niet om ondanks dat het goed tips zijn. Het gaat om het feit dat jij als enige positief bent....
Er zijn meerdere posts waar enkel hij positief is en zelfs 1 waar hij antwoord geeft als je een andere gebruiker citeert die hij waarschijnlijk ook is ik vertrouw deze chris iig nietDaar gaat het niet om ondanks dat het goed tips zijn. Het gaat om het feit dat jij als enige positief bent....
Geen probleem. Wie niet waagt wie niet wint...Er zijn meerdere posts waar enkelt hij positief is en zelfs 1 waar hij antwoordt geeft als je een andere gebruiker citeerd die hij waarschijnlijk ook is ik vertrouw deze chris iig niet
Probeer een keer gewoon die melanie uit Schiedam.. ipv alleen maar vissen.Er zijn meerdere posts waar enkelt hij positief is en zelfs 1 waar hij antwoordt geeft als je een andere gebruiker citeerd die hij waarschijnlijk ook is ik vertrouw deze chris iig
En waar adverteert melanie uit schiedam ??Probeer een keer gewoon die melanie uit Schiedam.. ipv alleen maar vissen.
Zul je zien dat ik er niet naast zit
Momenteel nergens meer volgens mij.En waar adverteert melanie uit schiedam ??