WHEM De Godin, Tilburg

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Geen ervaring mee, maar als ik de advertentie lees , heb ik hier ook geen zin meer in. Begrijp dat je als meesteres wat noten op je zang kunt hebben, maar bespreek dit onderling dunkt me. En tja degene die wel reageerd kunnen eerst aftikken en dan voor twee uur worden opgesloten in een kooi , en dan weer vertrekken. Ik heb hier ook nog een grote honden kooi staan. die mag je ook gebruiken voor 250 per uur, flikker ik er regelmatig een emmer ijswater over je heen zodat je wat afkoelt .
 
Helemaal waar @Tepellover . Ik vind een groot deel van de SM-advertenties op sexjobs bedroevend (hallo losers en varkens luister goed ik ben de queen ik doe findom geef me je geld jij waardeloze zwijn). Oneerbiedig gezegd: tokkie-wijven die denken dat "findom" en een beetje schelden een makkelijke manier is om aan geld te komen.
Maar het zal best dat juist dat het opwindend maakt als je echt vernederd wil worden ....
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan