WHEM Dayana, Amstelveen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lament

Moderator
Forumleiding
605
06/12/21
1.059
97
Deze dame hangt hier nu alweer een aantal weken rond, maar nog geen ervaringen gedeeld. Ze ziet er nochtans appetijtelijk genoeg uit. Ik heb al wel een videocall met haar gedaan, maar afspraak was daarna verhinderd, ze komt overeen met de foto's. Iemand meer ervaring?

Dat ze op de foto's lijkt is al een pre. Ik had gezien de hoeveelheid Photoshop een beetje de angst dat dat niet het geval was. Verder is het risico me gewoon te groot. 200 per uur vind ik teveel geld voor een "gokje".

Precies dat ja. Bij navraag is het gokje zelfs nog groter, want ze vraag 50 extra voor PZC en kissing etc. Wel meer beeldmateriaal gezien en dat is om te smullen.

Precies dat ja. Bij navraag is het gokje zelfs nog groter, want ze vraag 50 extra voor PZC en kissing etc. Wel meer beeldmateriaal gezien en dat is om te smullen.
Die variant kennen we inmiddels ook. Dan betaal je 50 extra en kun je het doen met een half kusje en 3 minuten pzc. Ik ben wel een beetje klaar met die prijsstapelaars.

Een gok van 250 Euro ga ik niet nemen. Dan zijn er genoeg alternatieven waarvan je van tevoren wel weet dat je dat geld goed besteed.

Die variant kennen we inmiddels ook. Dan betaal je 50 extra en kun je het doen met een half kusje en 3 minuten pzc. Ik ben wel een beetje klaar met die prijsstapelaars.

Een gok van 250 Euro ga ik niet nemen. Dan zijn er genoeg alternatieven waarvan je van tevoren wel weet dat je dat geld goed besteed.
Heb ik ook meegemaakt je betaalt voor een extra service meestal 50 euro en dan mag je maar een minuut of 2 en wil ze opeens stoppen en dat was het extra service dan. En als je haar vraagt waarom ze nu al stopt met het geven van het extra zegt ze dat ze vandaag geen zin heeft, maar toen ze die 50 euro kreeg toen had ze nog wel zin. Met zulke dames heb je soms helaas te maken ze pakken je geld en geven je slecht service voor terug.

Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan