- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 2,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 3,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 4,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/5848508-daria
- Totale kosten (in euro)
- 375
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Na wat app verkeer afspraak gemaakt met deze nice loooking lady. In het echt mooie meid, iets steviger maar lekker. Mooii setje aan. Vrij koel kreeg handdoek en de douche werd me aangeraden. Na douche liep ze rond en volgens toen ze me aankeek moest ze lachen. Handdoek over schouder.. Eerst nog even financielle deel afgerond.. Niet goedkoop en aangeven als goed beviel ook anal zouden proberen. Met booker. Dat wilde ze wel. Ze ging op bed liggen en vroeg in slecht engels massage. Nou kort dan. Ken deze trucs dan lopen ze half te aaien en daar heb ik andere adresjes voor. Maar moet zeggen ze deed lekker en wilde daarna de rollen omdraaien. Haar op haar rug gelegt en mooie setje uitgedaan. Prachtige borsten en mooi poesje, bestg grote lipjes lekker. Nou mijn gedaan met handen en tong en na wat minuten kwam er wat lekkere nectar uit aan doosje. MMM lekker. vinger over beide gaatjes en vooral likken die clit. Even omhoog gekomen en haar blijven strelen met hand over clit en rond kutje en paal in haar mond. Pijpen oke maar wel lekker. Daarna werd alles wat heviger. Ineens vroeg ze fuck? ja natuurlijk. Haar genomen in missionaris en lekker lopen sexen. Dat beviel want ze begon te kreunen en te zoenen. Wat posities gewisseld en tijdens doggie die mooie kont voor je zien heerlijk. Vinger op en over en uiteindlijk in kontje geen probleem. KWam snel diep en hard klaar. En bleef hard. Na even schoonmaken roinde twee, kleine herhaling en anal ter sprake gebracht. Nou doet ze alleen tegen flinke meerprijs, maar had niet veel cahs meer bij me. Dus wel gedaan en moet zeggen een heerlijk nauw kontje. Lekker, geen echte kontneuker deze dame maar zeker beter dan gemiddeld. dus aanrder maar wel genoeg cahs meenemen.