Recensie Daria (vh Didi) Dedemsvaart (vh Emmen, Leek, Roermond, Assen) 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rubento

Stamgast
290
19/08/21
156
38
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/assen/526979-didi
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na een aantal goede reviews over Didi gelezen te hebben, toch ook eens afgereisd naar Assen. Didi ontvangt aan de rand van Assen. Mooi is ze zeker, alleen zag ze er bijzonder vermoeid uit en dat was ook te merken aan de dingen die volgden.
Pzc was matig, ze was behoorlijk passief en had weinig energie. Zoenen bleef bij kleine kusjes helaas. Haar borsten waren kleiner dan cup C naar mijn idee. Wel is ze een lieve dame waarbij je je direct thuisvoelt.
Wel zalig klaargekomen over haar lichaam. Herhaling gering.

Didi werkt inmiddels al weer een paar maanden in Leek. Heb haar vorige week weer eens bezocht. Nog steeds was ze tamelijk passief en de sex was redelijk. Met 20 minuten stond ik weer buiten terwijl ik voor een half uur had betaald en afgesproken. Aardig is ze zeker. Maar herhaling voor mij denk ik niet. De bovenstaande link werkt trouwens nog steeds.

Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/526979-daria
Totale kosten (in euro)
100
Ik ben hier een keer langsgeweest na een saunabezoek in de buurt. Lieve vrouw maar niet heel aantrekkelijk. Gelukkig ging ze met mij wel uitgebreid zoenen want hier word ik altijd het hardst van. Prima discrete ontvangstruimte en ook vrij netjes. Pijpt goed zonder en neuken was ook prima. Herhalingsgevaar gering doordat er aantrekkelijker aanbod is en ze toch wat ver weg ontvangt.

Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/526979-didi
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Didi Almelo, Ik was te geil dom, ze is ruim 50 geweest en rookt zich suf (bah) en ziet er niet lekker uit. Wel erg aardig maar nooit weer.

Is nu in Balkbrug.
Heeft ook een tijd geleden ook, afwisselend, in Emmen en Assen gewerkt. Ben er toen wel een aantal malen geweest. Was best tevreden.
Maar volgens mij de prijzen behoorlijk verhoogd en ze zwerft behoorlijk rond nu.
Telkens weer op een ander plekkie.
Ik hoop voor haar dat dit geen slecht teken is....

Ik ben er in maart nog geweest. Ze ontvangt in de omgeving Balkbrug/Dedemsvaart. Zoals Doorwipper het omschrijft (recensie 19-10-2023) zo is het precies. Een hele aardige vrouw hoor, niks mis mee, maar de asbak was goed gevuld en dat was te ruiken. Ik was er laat in de middag maar ze rook zelf ook niet al te fris. Ik ben normaal nogal een liever van beffen, maar de geur in haar grotje was mij iets te heftig. Kortom de hygiëne liet nogal te wensen over.

Vorige week bij Daria geweest ik was in de buurt en dacht nu of nooit. Had ik het maar niet gedaan zonde van het geld. Vingeren mocht maar met één vinger beffen was niet veel pijpen zonder condoom kon ze redelijk goed maar de rest 😡

Ik ga hier niet weer naar toe.

Vorige week bij Daria geweest ik was in de buurt en dacht nu of nooit. Had ik het maar niet gedaan zonde van het geld. Vingeren mocht maar met één vinger beffen was niet veel pijpen zonder condoom kon ze redelijk goed maar de rest 😡

Ik ga hier niet weer naar toe.
Waarom ben je lid? Om na andere negatieve recensies nog een negatieve te schrijven en je geld daar op in te zetten? Filter anders als je het niet wist op haar advertentie nummer

Waarom ben je lid? Om na andere negatieve recensies nog een negatieve te schrijven en je geld daar op in te zetten? Filter anders als je het niet wist op haar advertentie nummer
Ik krijg commentaar als ik alleen maar vragen stel en geen referenties schrijf. Doe ik dit een keertje is het weer niet goed 🤣

Evaringen delen! daar is deze forum toch voor?

Terug
Bovenaan Onderaan