- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/6453102-daria
- Totale kosten (in euro)
- 200
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Roemeense dame, wel eentje die je gelukkig niet gehaast de deur uit wil werken en de tijd voor je neemt. Het is de dame van de foto's alleen zijn de foto's wel wat ouder maar dat is helaas bij de meeste advertenties zo.
Wel merk je dat ze erg op het extra geld zit. Voor tongen wilde ze €50 extra die ik gegeven heb en direct erna vroeg ze nogmaals om €50,- extra. Deze niet gegeven maar ben ook verder geen tong tegengekomen. Iets wat toch wel een enorm minpunt is aangezien er wel voor betaald is.
Het was zeker geen slechte ervaring en heb haar ook nog lekker klaar mogen likken echter zorgt de prijs in combinatie met het niet tongen er uiteindelijk voor dat ik het niet zou beoordelen als herhalingsgevaar.
Wel merk je dat ze erg op het extra geld zit. Voor tongen wilde ze €50 extra die ik gegeven heb en direct erna vroeg ze nogmaals om €50,- extra. Deze niet gegeven maar ben ook verder geen tong tegengekomen. Iets wat toch wel een enorm minpunt is aangezien er wel voor betaald is.
Het was zeker geen slechte ervaring en heb haar ook nog lekker klaar mogen likken echter zorgt de prijs in combinatie met het niet tongen er uiteindelijk voor dat ik het niet zou beoordelen als herhalingsgevaar.