Deze jongedame vorige week eens bezocht in Gent.
Mooie, vriendelijke verschijning, volgens mij is het wel degelijk het meisje van de foto's.
Ik schat haar leeftijd op einde twintig, ze beweert afkomstig te zijn van Odessa in Oekraïne (en dat geloof ik ook wel).
Ze ontvangt momenteel in Gent, maar heeft ook al in Hasselt ontvangen.
Na het afrekenen en een (zelfstandige) opfrisbeurt aan de lavabo op het bed beland.
Ik voelde eigenlijk al meteen dat ze deze job niet echt van harte doet...
Eerst wat strelen en voelen, en toen ik haar vroeg of ik haar mocht kussen antwoordde ze meteen: I don't kiss!
Eerste kleine ontgoocheling dus, want haar advertentie belooft wel iets anders (tongzoenen,
PZC,...).
Toen pakte ze spontaan een condoom en begon me te pijpen MC, want
PZC dat deed ze ook niet
.
Pijpen deed ze wel niet slecht en toen ik haar vroeg of ik haar terwijl in 69 positie mocht beffen, stemde ze gelukkig wel in, maar ook niet met volle overtuiging.
Ik kreeg van deze 69 positie wel weer volop goesting, maar na enkele minuten brak ze ook dit af met de mededeling: everybody want to lick me, but I don't like it! Weer een desillusie rijker
.
Toen heb ik maar besloten om de knop om te draaien en nog maximaal van dit mooie, jonge lichaam te genieten. Zodoende na enkele minuten pompen in missionarishouding toch lekker klaargekomen.
Globaal genomen vrij ontgoochelend omdat ik op een echte GFE had gehoopt, maar toch houd ik van deze ontmoeting geen slecht gevoel over, omdat ze toch wel mooi , jong en lief is.
Toen ik haar er op het einde op wees dat haar advertentie veel (te veel) belooft, keek ze mij verbaasd aan en begon ze op de website te checken wat daar nu allemaal opstond. Nou ja, er zijn er nu eenmaal veel dames die van alles beloven, maar als puntje bij paaltje komt kan vrijwel niets. Dat is volgens mijn ervaring meestal het geval bij jongere, Oostblok dames (die hun advertentie ook dikwijls niet zelf schrijven).
Zoals steeds dus VOOR de betaling duidelijk de do's en don'ts afspreken; zelfs ervaren wandelaar vergeten dat wel eens
.
Voor deze service en prijs kan je natuurlijk evengoed of beter 2x naar de ramen gaan!
Een GFE? No way, als ervaren wandelaar heb ik daar toch een ander idee over (beffen tongzoenen,
PZC,...).
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sweet-daria.html