Mijn geilslte ervaring ooit!
Daphne ken ik al jaren en wou haar verrassen. Ik had via Sandra, een trio geboekt samen met Daphne zonder dat zij dit wist en verrast was deze ze!
Daphne had mij vertelt , dat een trio met Sandra enorm geil zou worden. Ik heb 2 uur lang van deze toppers mogen genieten. Onbeschrijfelijk wat er allemaal gebeurde, maar ik ga het proberen.
Lekker onder de douch, ingezeept worden door 2 toppers, lekker zoenen, lekker friemelen en genieten van uitzicht van 2 perfecte bodies, die zichtbaar van elkaar genoten. Daarna het bed op, waarbij ik constant op mijn rug lag (lingam). Handen overal en van wie? Geen idee, ik was niet meer op deze planeet. Daphne is een queen in de lingam en Sandra vulde aan waar Daphne haar grens trekt. Sandra pijpt geweldig (pzc), laat haar natte poes al kreunend likken en om het compleet te maken tongt ze met gevoel tussendoor met mij en Daphne. Ik heb getrilt van genot. In the end heb ik Sandra cowgirl geneukt terwijl Daphne lekker masserend naast me lag. The final was op z'n hondjes, terwijl Daphne werd gebeft door Sandra. Dit hield ik 5 minuten vol tot ik explodeerde als nooit tevoren. Toppers bedankt, mijn geilste ervaring ooit!