Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Normaal
Ik ben onlangs ook geweest. Ontvangt in een hotel nabij Wassenaar. Makkelijk bereikbaar maar is momenteel in verbouwing. Bij binnenkomst loop je vlak langs de receptionisten, dus dat vond ik niet heel prettig. Bij binnenkomst knappe meid om te zien en goed verzorgd. Betaling gedaan en wat extra betaald voor PZC. Daarna snel gedoucht en klaar om te gaan. Begon goed met haar mooie lichaam een beetje verkennen en een lekker bef beurt waar ze van genoot. Daarna ging het berg afwaarts het pijpen was ondermaats. Niet diep en veel met de hand, totaal niet de extra kosten waard. Tijdens pijpen begon het al met opmerkingen dat ze erg strak is en dat ik wel wat groot geschapen voor haar was. Uiteindelijk condoom erom en toen heeft ze ongeveer 10 minuten lopen vriemelen om hem er zogenaamd in te krijgen. Was een slecht toneelstukje en ik werd vrij snel slap. Vroeg haar om me weer hard te pijpen en het met de mond af te maken. Dat was niet meer mogelijk omdat ik al een condoom gedragen had.. Ik was er klaar mee. Heb me afgetrokken terwijl ik haar vroeg haarzelf te bevredigen. Zeer ontevreden naar huis vertrokken.