- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 120 minuten
- Dag
- Zondag
- Totale kosten (in euro)
- 250
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Thai Massage Brugge met Daow
Ik kan je vertellen wat het is om een uur of twee door te brengen met mij, maar zou het niet leuker zijn als ik je dit zelf liet ervaren.
old.redlights.be
Vorig jaar eens bezocht omdat ik gecharmeerd was door de foto's. Nu worden er totaal andere foto's gebruikt die eigenlijk zo goed als niets tonen, dus vermoed ik dat er nu een andere vrouw zal ontvangen.
Maar goed, bij mijn afspraak was het een vriendelijke dame van schat ik rond de 40. Goeie ontvangst, goeie massage gehad. Maar het ging mij ook om intiem, was redelijk goed. Enige kleine minpuntje was dat haar siliconen veel konden bewegen in haar borsten, heel bizar gevoel.
Heb eigenlijk nog nooit een top aziatische ervaring gehad. Dit voelt steeds te professioneel aan, en als ze proberen "normaal" over te komen is dit zo'n slecht acteerwerk dat ik me echt moet inhouden van het lachen
Maar kom, dit was voor mij de eerste keer met een aziatische waar ik ook intiem mee kon zijn. Was goed en niet goed, maar het voelde zo geforceerd aan dat ik nu minder rap geneigd zal zijn om nog een aziatisch type te bezoeken.
Op het einde van de date ook proberen super lief te zijn en zeggen/vragen dat ik zeker moet terugkomen. Daar moest ik ook weer van lachen...
Laatst bewerkt: