Recensie Danna, Heerhugowaard 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
1
27/06/24
2
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Klaarkomen in mond
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
18
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4196849-danna
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik kan het redelijk kort houden. Ik maak deze review omdat Danna en ik hadden afgesproken om een condoom te gebruiken. (Heel duidelijk naar gevraagd voordat het allemaal begon in dat zweethok, die rukbunker) Halverwege merkte ik dat dit niet gebeurde. Dan zuchte ik ook maar en liet het voortgaan. Dus let op heren die hier niks mee hebben! Ik post dit maar vanuit een moreel verantwoordelijkheidsgevoel om anderen hier op te attenderen.

Overigens - voor degene die dit niet uitmaken - was de sex goed. Ze was zeer dominant maar vereiste wel wat hints om hiermee te beginnen. De van te voren roleplay werd niet nageleefd maar ik kon met hints genoeg bewerkstelligen. Ik kreeg nog een klap wardoor mijn kop fiks ging draaien. Op zich een prima meid met de communicatie vooraf. Natuurlijk wel met google translate. Communicatie tijdens de sex echter minder.

Het was eveneens een warm peeshok met meerdere inwoners. Eigenlijk al een teken om snel af te haken, maarja zo gaat het soms. Het was ook een impulsieve keuze omdat ze dichtbij woont. Foto's zijn wat opgelakt betreffende haar buik. Prima afgetraind postuur en pik (bovengemiddeld) voor de rest. Vanwege de sex heb ik daardoor bij de losse onderdelen wat redelijke cijfers/sterren gegeven, maar vanwege het nalaten van de condoom een negatieve review.

Afijn, tijd voor een SOA-test

 
Ik heb het idee dat er in Heerhugowaard alleen maar van die volle huizen zitten waar veel tegelijk zijn maar ook fake profielen. Ik durf eigenlijk nooit meer naar iemand te gaan in Heerhugowaard.
 
Terug
Bovenaan Onderaan