Recensie Danna Begijnendijk (Herselt) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

marvin 74

Wandelaar
42
25/06/23
7
7
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/keelneuken-deep-en-lekker-danna.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag toch maar het risico genomen om Danna te bezoeken.
Mijn Kidness nam het weer over van mijn verstand.
Ondanks dat ik vorige week me nog heb laten vangen door Maria (zie andere review) toch het risico maar genomen door gebrek van reacties van vrouwen met goede reviews hebben. In het weekend werken veel toppertjes niet...
Enfin ik zal met het positieve beginnen: het is het meisje van de foto's en ze spreekt goed Nederlands.
Zodra ik betaald het was het kwaad geschied: ze vroeg me om op het bed gaan te liggen en zette zich op zodanige manier tussen mijn benen zodat ik nergens bij kon.
Vervolgens nam ze een condoom en begon mijn nog volledig slappe kidness te pijpen.
Daar had mijn kidness niet veel zin in waardoor het toch wel even duurde alvorens hij paraat was.
Eens paraat vroeg ze of ik haar wilde neuken.
Daar zei ik geen nee tegen aangezien haar pijpkunsten toch niet veel voorstelde....
Danna legde zich in missionaris houding, zodra ik haar penetreerde hield ze direct een hand tussen mij en haar poesje omdat ze schrik had dat het condoom zou afschuiven.
Uiteindelijk toch even kunnen doorstoten en maar snel het zakje vol geschoten.
Dan stelde ze een massage voor wat ook niet veel betekende en waar ze zo snel mogelijk mee wou stoppen.
Kom we gaan samen douchen zat ze altijd maar te zeggen om de tijd om te krijgen.
Uiteindelijk toch maar toegegeven in de hoop dat ze mee onder de douche zou komen maar dat deed ze natuurlijk niet.
Na het douchen had ik het gehad, kleren aangedaan en vertrokken.
Totale schade 80 euro, bij de ramen krijg je een betere service voor 50 euro.
Veel beloven in haar advertentie maar niets uitvoeren.
Kussen laat staan tongzoen njet
pijpen zonder condoom njet
vingeren, beffen njet
Anaal zal ook wel njet geweest zijn denk ik...
Wat verlang ik naar de tijd voor Corona met mijn vaste DVP Jess uit Heist Op Den Berg.
Nooit zo geen goede sex gehad als met haar...
Zij is helaas al jaren met de noorderzon verdwenen

Terug
Bovenaan Onderaan