- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op lichaam
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 90 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.rvpgirls.nl/dames/laura3
- Totale kosten (in euro)
- 235
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Al meerdere malen voor de vriendelijke Laura gekozen. Altijd leuk gekleed met goudkleurige pumps. Een heerlijk vrouwtje, niet al te groot met flinke borsten. Op bed nam ze al snel mijn penis met glijmiddel tussen haar borsten. Ik vroeg of ik haar mocht tongzoenen: ja natuurlijk was het antwoord. Meerdere keren gebeft waarna ze begon te schokken. Heb haar meedere keren gelikt. Pijpen doet ze lekker.
Op mijn verzoek trok ze haar pumps aan en toen heb ik haar vanachter genomen in de badkamer. Daarna wat standjes op de bank. Bovenop en reverse. Vervolgens doggy op bed. Ik deed nog even het standje doggy punish the dog. Dat werd goed ontvangen. Had ook nog een Magic Wand bij die dus die kwam ook nog ter tafel maar een tongetje vond ze toch beter. Op het einde is ze dan nog zo service gevoelig om te vragen in wat voor positie ik over die mooie grote jetsers klaar wilde komen. En daar spoot ik me toch een lading zaad overheen
Op mijn verzoek trok ze haar pumps aan en toen heb ik haar vanachter genomen in de badkamer. Daarna wat standjes op de bank. Bovenop en reverse. Vervolgens doggy op bed. Ik deed nog even het standje doggy punish the dog. Dat werd goed ontvangen. Had ook nog een Magic Wand bij die dus die kwam ook nog ter tafel maar een tongetje vond ze toch beter. Op het einde is ze dan nog zo service gevoelig om te vragen in wat voor positie ik over die mooie grote jetsers klaar wilde komen. En daar spoot ik me toch een lading zaad overheen