- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- BDSM spel
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Beffen
- Klaarkomen op lichaam
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Soft SM
- Squirting
- Vingeren
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Shift
- Middag
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Gisteren bij de Spaanse Danielle geweest. 35 jaar, 1.65-1.70, mooie volle cup D, donkerblond haar. Spreekt ook voldoende Nederlands / Engels. Heeft bord in haarcrème staat met kinky aanbiedingen. klein uurtje gebleven voor 100 euries. Afspraak tevoren gemaakt voor in ieder geval zoenen en beffen.
Was geweldig, ze zoent echt lekker en volledig. Staand begonnen waarbij ze zacht en stevig afwisselt. Ze zoent zacht en bij dan ineens lekker op je tond of lippen. Kleine Jan was als snel gevonden en op temperatuur. Op bed verder gegaan waarbij ze heerlijk pijpt mc. Zacht en kinky afgewisseld. Verder in 69 waarvan ze heel duidelijk geniet en steeds natter wordt ze kwam drie keer en waarbij de laatste keer erg nat squirtend zelfs. Ondertussen werd ik afwisselend hard en zacht aangepakt. Afgemaakt met een handjob.
ik weet haar werkdagen niet, in ieder geval smiddags
voor herhaling: 100 procent
Was geweldig, ze zoent echt lekker en volledig. Staand begonnen waarbij ze zacht en stevig afwisselt. Ze zoent zacht en bij dan ineens lekker op je tond of lippen. Kleine Jan was als snel gevonden en op temperatuur. Op bed verder gegaan waarbij ze heerlijk pijpt mc. Zacht en kinky afgewisseld. Verder in 69 waarvan ze heel duidelijk geniet en steeds natter wordt ze kwam drie keer en waarbij de laatste keer erg nat squirtend zelfs. Ondertussen werd ik afwisselend hard en zacht aangepakt. Afgemaakt met een handjob.
ik weet haar werkdagen niet, in ieder geval smiddags
voor herhaling: 100 procent