Recensie Daniella (Italiaanse) club Cupido, Belgradostraat

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

U-Turn

Wandelaar
81
16/04/23
89
14
Wou het glazen straatje en omstrken nog eens s'avonds bezoeken. Half en half met het oog op een dame die ik vorige week zag beginnen in de late shift, op de schepenenvijver nr 19 (Vogue 2) eerste venster links. Man man, wat een wel geproportioneerde mooie kont had zij! Helaas, na een rondje in de buurt, bleef haar raam leeg. Helaas ook, had ik de reviews op dit forum niet voldoende gecheckt over de nacht shift. Voor Gent ben ik hier toch wat afhankelijk van. Er waren toch wel enkele relatief nieuwe dames. Ervaring leerde mij dat het dan een grote afknapper kan zijn, zonder een second opinion. Soit. Uiteindelijk in de Belgradostraat beland. Hoewel ik er in het verlden regelmatig passeerde om naar mijn werk te gaan, zelden een dame bezocht, aldaar. Hoewel ze wat molliger is dan wat ik normaal zou kiezen, bij Daniella binnen gegaan. Haar charmes en grote boezem wonnen mij uiteindelijk over. Hoewel erotishe massage meer haar ding zijn, was de seks wel goed. Wel geen pijpen vooraf, hierdoor. Ze vroeg ook of ik langer wou blijven voor een massage. Vreesde eerst dat zij zo een van die dames was die vooral veel geld proberen los te krijgen en weinig diensten te leveren. Loos alarm, uiteindelijk. Stelt je op je gemak. Lijfelijk contact verloopt vlot. Vingeren en tepels kussen kan maar niet te veel. Positie wissel is geen probleem. Geen tijdsdruk. Higiene zeker voldoende. Zo als vele andere dames in de straat is Daniella al wat ouder, achter in de 30. Beffen kan mits 20 euro extra. Gezien ik nog nooit heb bijbetaald hiervoor en haar (voor mij persoonlijk) onaantrekkelijke buik, dit geweigerd. Al bij al, toch een goede ervaring. Maar toch geen heralingsgevaar. Wellicht meer voor iemand die op zoek is naar een erotische massage.

Terug
Bovenaan Onderaan