Recensie Daniela, Relaxdreams, Sint-Denijs-Westrem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DenToby

Newbie
4
27/05/22
6
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze middag een bezoekje gebracht aan relaxdreams, vriendelijk ontvangen door de gastvrouw en ik kreeg de keuze tussen de toe vrije Erica en Daniella, beide best wel knappe dames, maar gekozen voor Daniella.

Gedoucht voor vertrek, dus kleertjes uit en elkaar wat verkend, daarna op bed beland, wat kussen, tongzoenen was meer met tipje, wat gevingerd en daarna blowjob met condoom ontvangen (niet gevraagd of zonder mogelijk was) die best wel oké was.

2 standjes later in doggy klaargekomen waarna ze nog een korte massage voorstelde, die ik met veel plezier aanvaard heb.

Tijdens de seks spreekt ze wat geile Spaanse woordjes, vond ik best wel plezant.

Daniella heeft een prachtige boezem, indien deze fake zou zijn is hij zeer goed gedaan, ik twijfel een beetje. De foto's op de site geven een goed idee van haar uiterlijk, ik vind haar een zeer knappe naturelle dame, zonder tatoeages of piercings.

Al bij al een leuke date gehad, prijs kwaliteit zeker ok. Ze spreekt voldoende Engels voor wat daar nodig is :) .

Terug
Bovenaan Onderaan