- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/daniela-hot-latina-party-girl.html
- Totale kosten (in euro)
- 60
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Na een tijdje rondgewandeld. Een aantal keer een mindere ervaring en eenmaal echt een topervaring zal ik na deze toch eens een recensie plaatsen aangezien ik het heel erg waardeer dat anderen dat ook doen.
Ik werd eerst naar een adres gestuurd van een leegstaand pand. Daar aangekomen stuurde ze me het daadwerkelijke adres. Het betreft een luxe leegstaande woning waar meerdere dames zitten. Er werd weinig gesproken en het contact was voornamelijk zakelijk. Ook de sex was redelijk zakelijk maar ze kan wel goed rijden en je mag ook goed doorstoten in doggystyle. Ze is een schitterende dame zoals op de foto's. En ik mocht aan haar tepels likken. Daar is dan ook wel alles mee gezegd en herhalingsgevaar zit er niet in ondanks dat ze een ware schone is.
Ik werd eerst naar een adres gestuurd van een leegstaand pand. Daar aangekomen stuurde ze me het daadwerkelijke adres. Het betreft een luxe leegstaande woning waar meerdere dames zitten. Er werd weinig gesproken en het contact was voornamelijk zakelijk. Ook de sex was redelijk zakelijk maar ze kan wel goed rijden en je mag ook goed doorstoten in doggystyle. Ze is een schitterende dame zoals op de foto's. En ik mocht aan haar tepels likken. Daar is dan ook wel alles mee gezegd en herhalingsgevaar zit er niet in ondanks dat ze een ware schone is.