Recensie Dani, Anderlecht 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Effectief

Newbie
4
23/09/24
4
2
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/sexy-femme-2028.html
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Toen ik voor het werk in Brussel moest zijn, ben ik langsgeweest bij de Braziliaanse Dani (noemde zich toen Gaby).

Ze ontvangt in de buurt van het Zuid-station.

Gaby is een mooie vrouw, naturel en aardig. Een mooie fattie met dikke tetten. Ik schat haar wel iets ouder. Eerder 50 of begin de 50.

We namen enkele leuke selfies voor ik mijn kledij uitdeed. Op bed begon ze meteen intens te tongzoenen. Diep en grondig. Net niet te gulzig.

Nadien pijpte ze even grondig. Ze ging op haar knieen naast bed zitten en nam mijn paal tussen haar joekels terwijl ze aan mijn eikel zoog en sabbelde. Kort daarop kwam ik ineens krachtig klaar. Ik spoot een deel in haar mond en een ander deel doorheen de kamer. Dani spoelde mijn zaad door met wat water. Ik verontschuldigde me nog, maar ze was niet boos.

We babbelden nog een beetje in beperkt Frans. Opgefrist en vertrokken.

Er liepen wel wat beestjes rond in de trappenhal. En andere hoertjes die boodschappen hebben gedaan.

Goede date!
 
Toen ik voor het werk in Brussel moest zijn, ben ik langsgeweest bij de Braziliaanse Dani (noemde zich toen Gaby).

Ze ontvangt in de buurt van het Zuid-station.

Gaby is een mooie vrouw, naturel en aardig. Een mooie fattie met dikke tetten. Ik schat haar wel iets ouder. Eerder 50 of begin de 50.

We namen enkele leuke selfies voor ik mijn kledij uitdeed. Op bed begon ze meteen intens te tongzoenen. Diep en grondig. Net niet te gulzig.

Nadien pijpte ze even grondig. Ze ging op haar knieen naast bed zitten en nam mijn paal tussen haar joekels terwijl ze aan mijn eikel zoog en sabbelde. Kort daarop kwam ik ineens krachtig klaar. Ik spoot een deel in haar mond en een ander deel doorheen de kamer. Dani spoelde mijn zaad door met wat water. Ik verontschuldigde me nog, maar ze was niet boos.

We babbelden nog een beetje in beperkt Frans. Opgefrist en vertrokken.

Er liepen wel wat beestjes rond in de trappenhal. En andere hoertjes die boodschappen hebben gedaan.

Goede date!
Wat bedoel je met beestjes?
 
Terug
Bovenaan Onderaan