Recensie Dana, Almere 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Chelane05

Newbie
22
14/01/22
26
5
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4997478-dana#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren bij Dana/Kathaleya geweest in Almere. Korte versie is dat het een prima bezoek is geweest.

Langere versie: Het is echt een aardige meid, kletsgraag (Alleen in Spaans) en heeft een goede prijs.
Haar foto's zijn echt (alhoewel de advertentie er zojuist niet meer is), maar wel opgepoetst. Ze heeft een kind en dat is aan haar buik te zien (Vind ik persoonlijk niet erg). Verder heeft ze een behoorlijk onderstel zoals het hoort bij latina's en een paar heerlijk grote borsten (echt) waar je heerlijk me kan/mag spelen.

Appartement was goed te vinden en het binnenkomen ging ook soepeltjes. Ze verblijft er met nog een andere dame (Ross). Direct door naar de slaapkamer en mezelf even opgefrist (Er kan ook gedoucht worden). Al staand zijn we begonnen met zoenen, strelen etc. Had gevraagd om tongzoenen maar dat deed ze met iets minder toewijding dan ik gehoopt had. Ze heeft me vervolgens op haar knieën (en aankijkend) klaar laten komen op haar borsten. Dat was wel erg goed.
Mocht daarna nog een tweede keer, maar dat lukte niet meer in mijn hoofd :p De tijd op een leuke manier vol gemaakt met een beetje met elkaar zoenen en voelen.
Ze vertelde dat ze over een tijdje weer terug naar Groningen gaat. Kans dat ik haar dus nog een keer bezoek is klein, maar dat ligt niet aan haar.

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
47.320
Leden
38.575
Nieuwste lid
MMW
Terug
Bovenaan Onderaan