anonspider777
Vaste klant
- 135
- 25/09/22
- 75
Bv Marokkaanse doen dat nauwelijks uberhaupt (vanwege "geloof"). Hebben jullie opgemerkt dat er een bepaalde nationaliteit het weer toch lekker wel doet?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat zou je denken maar er zijn maar weinig dames op Kinky bv die anaal hebben staan en veel zeggen ook in hun ad dat ze niet anaal neuken.Ik dacht dat Marokkaanse dames en dan bedoel ik geen dvp's juist wel anaal doen vanwege het geloof omdat ze maagd moeten blijven
Hoeveel betaalde je bij? Ken je er nu niet een paar dan?Dit wordt weer een vooroordelen-topic.
Ik denk zelf dat er drie groepen van dames zijn die anaal doen:
1) Voor het geld
2) Voor het geld
3) Voor het geld
Zijn er dames die het graag doen? Ja, zeker. Ik heb drie dames mee gemaakt (Polen, Roemenië, Hongarije) die het in hun standardpakket hadden, dus zonder bij te betalen. Maar om nu te zeggen, dat er dames uit PL, RO, HU in het algemeen de billen iets verder uit elkaar trekken - nee.
Latinas idem - er waren een paar, die het tegen bijbetaling deden, maar ik heb heel veel Latinas geneukt, die er niets van moesten hebben.
En dat zal waarschijnlijk bij iedere nationaliteit zo zijn.
MAAR - en dat bedoel ik serieus - als er aangetoond kan worden dat bepaalde nationaliteiten het graag, altijd en evt zonder bijbetaling doen, dan ben ik om. Dus laat het graag weten ;-)
Is het niet Analmanie ?Analbanië
Spaanse dames uit Analusië lusten hem ook graag van achteren.Analbanië
Hoelang mocht je haar anaal neuken voordat je in haar kont klaar kwam?Een Braziliaans sexvriendinnetje gehad die had feestweek
Ik dacht word weinig maar ze zei mijn kontje is ook geen probleem en die deed het niet voor het geld
Hoelang weet ik niet meerHoelang mocht je haar anaal neuken voordat je in haar kont klaar kwam?
Bij mijn ex maakte het niet uit... Ik herinner me nog een avond waarbij ze drie maal na elkaar kwam en dan uitgeput haar kontje aanbood en hoopte dat ik in d'r kont wel snel zou komen (was ook mijn tweede keer die avond). Had ze even misrekend ;-) Ik kon die avond heel lang doorgaan (wat niet mijn gewoonte is), heb haar in alle standjes genomen en pas na 45 minuten in d'r kontje rammen heerlijk klaargekomen.Hoelang mocht je haar anaal neuken voordat je in haar kont klaar kwam?
Haha, geluksvogel!Bij mijn ex maakte het niet uit... Ik herinner me nog een avond waarbij ze drie maal na elkaar kwam en dan uitgeput haar kontje aanbood en hoopte dat ik in d'r kont wel snel zou komen (was ook mijn tweede keer die avond). Had ze even misrekend ;-) Ik kon die avond heel lang doorgaan (wat niet mijn gewoonte is), heb haar in alle standjes genomen en pas na 45 minuten in d'r kontje rammen heerlijk klaargekomen.
Telkens ze niet echt zin in vrijen had, mocht ik de achteringang gebruiken. Zalig. Zo nu en dan hoopte ik zelfs dat ze "geen zin" zou hebbenHaha, geluksvogel!
Lekker man! Dat zijn de dames van plezier!Telkens ze niet echt zin in vrijen had, mocht ik de achteringang gebruiken. Zalig. Zo nu en dan hoopte ik zelfs dat ze "geen zin" zou hebben
Mmmmmm !Ik heb ook een tijdje wat gehad met een Nederlands huisvrouwtje...keurig getrouwd maar kwam ook tekort. Ze vond het heerlijk als ik haar in de kont neukte...geen gaatje onbenut gelaten en allemaal volgespoten met me hete sperma....anaal vond ze heerlijk...en ik ook))
Klopt helemaal. Bijna iedere Marokkaanse die ik ken van PrivehuisAlmere en het oude Momosa (Multimassage) in Almere, maar ook vele plekken in Amsterdam, deden allemaal met plezier anaal.Ik dacht dat Marokkaanse dames en dan bedoel ik geen dvp's juist wel anaal doen vanwege het geloof omdat ze maagd moeten blijven
Bij mij staan Colombiaanse en Braziliaanse dames ook op nummer 1 en 2 als het op anaal aankomt.Colombiaanse, Brasileiras, bijna hele ZA continent is het anaal goed ingeburgerd weet ik uit ervaring beter dan die trutten hier in Nederland uitzondering daar gelaten want dat is helemaal niks vergeleken met die vurige latinas.
Ook eens een Marrokaanse gehad die mocht ik ook anaal nemen wat een feest was dat.Maagd zijn is heilig in het huwlijk het bloed moet stromen tijdens de huwlijksnacht op het witte laken
Zo te lezen zijn er nog aardig wat bruine ridders hier op het forumColombiaanse, Brasileiras, bijna hele ZA continent is het anaal goed ingeburgerd weet ik uit ervaring beter dan die trutten hier in Nederland uitzondering daar gelaten want dat is helemaal niks vergeleken met die vurige latinas.
Ook eens een Marrokaanse gehad die mocht ik ook anaal nemen wat een feest was dat.Maagd zijn is heilig in het huwlijk het bloed moet stromen tijdens de huwlijksnacht op het witte laken