Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk vind een praatje leuk, babbel vrolijk mee, gemiddeld vermoed ik ook wel langer dan de meesten anderen hier, maar ergens moet ook de dame gaan begrijpen dat ik ook nog iets anders wil. Dit topic triggert me wel, want dinsdag nog een date gehad met op zich een super leuke en mooie meid, maar steeds als ik probeerde het gesprek naar daden te leiden begon ze weer over iets anders.Wat vinden jullie van dames die veel praten tijdens een date? Ik vind dat zwaar irritant want daar betaal ik ze niet voor alsof ze tijd aan het rekken zijn.
Zal dat volgende keer eens timen bij een lange date van mij hoe lang er geneukt is geweest zal het hier dan vermelden sommige hebben ook nood aan een goed gesprek toch.Het hangt ook af van de tijd die je hebt. Het topic van de effectieve neuktijd kwam al tot de conclusie dat er bij langere dates praktisch niet veel langer wordt geneukt. Wel meer geluld.
Idd moet toch een akelig gevoel geven dat je op date gaat en je amper een woord zou zeggen tegen elkaarLigt eraan. Als het hele verhalen zijn als een vorm van tijdrekken is dat irritant. Maar als ze tijdens de seks vlot babbelt is dat juist gezellig en sfeerverhogend. Dan bedoel ik niet over ditjes en datjes of het wereldnieuws trouwens. En voor en na de date lekker knuffelen terwijl we praten, ja graag. Liever een dvp die te veel praat dan een die haar mond praktisch niet open doet.
Ben dan totaal niet op mijn gemak. Al zou de seks hemels zijn, kleine kans dat ik nog eens ga.Idd moet toch een akelig gevoel geven dat je op date gaat en je amper een woord zou zeggen tegen elkaar
Gewone praatjes vind ik top, maar van dirty talk word ik alleen maar heel giechelig en raak ik compleet elke geilheid kwijt. Okay, er zijn uiteraard verschillende gradaties in dirty talk, maar zoiets als "oh jaaaa, wat heb je een lekkere geile pik" vind ik zelfs al niet geil.Voor of achteraf vind ik het wel oké, als het maar niet tijdens de seks is. Of het moet dirty talk zijn.
Ik zou ook niet op mijn gemak zijn kan ik even goed neuken met een opblaaspopBen dan totaal niet op mijn gemak. Al zou de seks hemels zijn, kleine kans dat ik nog eens ga.
Sorry niet mijn type@neukpop Let je op?!
Ik had een dame die na meerdere dates steeds losser werd en het toen ineens begon te doen. Van haar wist ik ook dat ze het wel meende wat ze zei. Daar werd ik echt bloedgeil van.Gewone praatjes vind ik top, maar van dirty talk word ik alleen maar heel giechelig en raak ik compleet elke geilheid kwijt. Okay, er zijn uiteraard verschillende gradaties in dirty talk, maar zoiets als "oh jaaaa, wat heb je een lekkere geile pik" vind ik zelfs al niet geil.
Sommige dames praten zoveel dat ik bij mezelf denk word ik hier wel serieus genomen of speelt ze gewoon met me. En nog irritanter is wanneer ze geen woord Nederland of Engels spreekt en maar Spaans praten terwijl ik geen woord versta als jullie alleen die afspraak konden terugzien dan lachten jullie jezelf kapot pure comedie voelde me net Mr.Bean.Een dame die geniet tot in haar tenen die kan zich niet meer bezighouden met "dirty talk" hoor.
Die moet haar ademhaling zo onder controle houden om naar een orgasme toe te werken. Geloof me, de praters tijdens de seks zijn meestal diegene die er op de moment geen ruk aan vinden.
exact. Ik ben verre van een seksgod. Maar wat ik wel kan , en dat vraagt geduld is beffen. Als de dame zich daarvoor openstelt tenminste. Als ze dan ligt en je kan ze op een halfuurtje (want ja jongens, bij diepe orgasmes duurt het ff) naar de hemel brengen. En ze heeft in dat halfuurtje alleen maar liggen in en uitademen, soms wat harder, soms wat trager . Tot het moment dat ze zegt ik ga klaarkomen . Daar kan geen full cd "dirty talk" tegenopSommige dames praten zoveel dat ik bij mezelf denk word ik hier wel serieus genomen of speelt ze gewoon met me.
Daar ligt ook direct het probleem. Bij de meeste dvp's zal dit niet zo zijn. Vervolgens zijn er mannen die het toch proberen, waarbij de dame maar een orgasme faket om de man tevreden te houden. Vervolgens zien wij hier een hoop reviews met schreeuwend klaarkomende dames als gevolg.Als de dame zich daarvoor openstelt tenminste.
Daar doel ik dus opMaar ik begrijp dat het bij dames die minder daten het wel mogelijk is. Dat is een ander soort date met een ander prijskaartje (en beschikbaarheid).
Ik zou het ook graag eens meemaken voor een keer, maar inderdaad als single is 1x per week beter houdbaar dan 1x per maand. Ik geniet er gelukkig nog steeds van ook al weet ik dat het hoofdzakelijk om mijn eigen genot gaat.Ik begrijp wel dat dit voor singles bijna onmogelijk is om maar 1 keer per maand te daten. Maar ik zie het meer als een aanvulling op mijn relatie.
Een maandelijks uitje, laten we het zo noemen
Waarom zou IK een DVP gaan betalen om háár een halfuur lang te beffen? Dan zou zij MIJ moeten betalen, toch?exact. Ik ben verre van een seksgod. Maar wat ik wel kan , en dat vraagt geduld is beffen. Als de dame zich daarvoor openstelt tenminste. Als ze dan ligt en je kan ze op een halfuurtje (want ja jongens, bij diepe orgasmes duurt het ff) naar de hemel brengen. En ze heeft in dat halfuurtje alleen maar liggen in en uitademen, soms wat harder, soms wat trager . Tot het moment dat ze zegt ik ga klaarkomen . Daar kan geen full cd "dirty talk" tegenop