Ja dat heb ik wel eens meegemaakt. Advertentie thuisontvangst zonder reviews. Eerst z'n speurtocht waarbij je alleen de straatnaam krijgt. Allemaal flats en ik kreeg een foto op de app waar ik moest gaan staan. Beviel me al niet maargoed. Toen het huisnummer gekregen. Lift in, galerij op. Aanbellen, weer ff niets. Gaat ineens automatisch de voordeur open. Eén donker hol. Ik dacht echt what the fuck is dit allemaal. Er springen zo 3 gasten op me ofzo. Maargoed ik ga toch maar naar binnen. Staat er een latina grietje in de b klasse, terwijl ik met een blonde stoot had afgesproken. Ook de kamer helemaal donker, zoals waar Rimon het over heeft. Ik heb bedankt voor de eer en pleitte gegaan. Ga ik de flat uit, hé dit is een andere deur. Klap dicht, alleen kruk aan de binnenkant. Kon ik me auto niet meer terug vinden!!!!!
Om die flat heen gelopen en uiteindelijk me auto terug gevonden. Nog een berichtje gestuurd of ze zelf als ze een advertentie van een mooie tv ziet en ze gaat erheen en het is een broodrooster het dan koopt? Op zulke momenten vraag je jezelf echt af waar ben je mee bezig.