WHEM Dame uit Oosteind

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Skinnylover

Newbie
6
25/09/22
0
Vandaag contact gehad met een dame uit Oosteind.
Ongelofelijk wat een zuur stuk chagrijn is dat.
Er was duidelijk aangegeven om niet te bellen. Per ongeluk belde ik haar en gelijk het contact verbroken.
Komt er een paar minuten een berichtje binnen 'Kan je niet lezen?' Begon al goed…🧐
Ik had daarna even wat te doen, nog zo'n bericht: Geen interesse??'
Helaas mevrouw, dan ben ik er inderdaad klaar mee.
Als je zo met ál je klanten omgaat, nou …succes met je winkeltje!

Haha, ik ken deze dame! Er gaat wel een historie aan vooraf en die zal ik hier niet neerzetten (te persoonlijk). Contact kan wat lastig zijn daardoor, maar als je precies doet wat ze vraagt dan lukt het volgens mij wel.

Ik heb haar een paar keer op bezoek gehad voordat ze geld ging vragen. Ze is fors, heeft best flinke borsten, dus als je van BBW houd is dat wel fijn. Zodra ze in de mood is geniet ze ook echt wel, ze is erg vocaal en moedigt je ook aan. Ze vind bovenop het lekkerste, want dan kan ze ook hard komen.

Kortom: wat lastig om initieel contact te leggen, maar zodra je haar in bed hebt is ze niet te houden. Ik heb alleen vaginaal met haar gedaan en ze houd niet van zaad op haar gezicht. Op haar borsten was geen probleem. En die joekels laten je pik geheid verdwijnen ;)

Wat moet er in godsnaam antwoorden op de vraag: wat hoop je dat er gaat gebeuren?
Bijzonder hoe je een afspraak met haar hebt staan en er dan ineens nog een hoop vage vragen komen.
Helaas niet betrouwbaar en concreet

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan