- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen deepthroat
- Soft SM
- Gesproken taal
- Overig
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Dinsdag
- Totale kosten (in euro)
- 30
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Onervaren turks meisje uit izmir die constant t bellen was voordat ik haar bezocht ze hing op maar tijdens werd ze steeds weer opnieuw gebeld.maar ze nam niet op omdat we aan neuken waren
Erna toen we klaar waren nam ze wel op en ineens merkte ik dat ze mij aan t filmen was terwijl ik me aankleede ik sprak haar hierop aan en ze ontkende toen stond ik op en keek op haar telefoon en zag dat ik gelijk had. Ze was aan t videobellen met een turkse man ik sprak hem aan in t engels maar hij zei niks terug.
Naar mijn idee was dat een pooier/vriendje die haar controleert hoeveel klanten ze ontvangt denk ik . Heb gezegd waarom film je mij maar ze speelde dom en deed alsof ze me niet begreep. Heb t maar gelaten en ben vertrokken
Qua service oke is onervaren en laat alles over zich heen komen.
Niet heel knap gezicht maar wel goeie billen
Erna toen we klaar waren nam ze wel op en ineens merkte ik dat ze mij aan t filmen was terwijl ik me aankleede ik sprak haar hierop aan en ze ontkende toen stond ik op en keek op haar telefoon en zag dat ik gelijk had. Ze was aan t videobellen met een turkse man ik sprak hem aan in t engels maar hij zei niks terug.
Naar mijn idee was dat een pooier/vriendje die haar controleert hoeveel klanten ze ontvangt denk ik . Heb gezegd waarom film je mij maar ze speelde dom en deed alsof ze me niet begreep. Heb t maar gelaten en ben vertrokken
Qua service oke is onervaren en laat alles over zich heen komen.
Niet heel knap gezicht maar wel goeie billen
Laatst bewerkt: