Recensie Daisy Deventer 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Coyote

Newbie
5
14/09/22
1
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
Kinky Daisy Deventer
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren Daisy bezocht.
Afspraak maken via WA ging vlot
Geweldig mooie vrouw voor haar leeftijd. Pijpt heerlijk en lang zonder cd. Lekker misionaris en doggy met cd genomen,ze genoot er zelf ook van. Zeker geen klokkijker !

Gisteren Daisy bezocht.
Afspraak maken via WA ging vlot
Geweldig mooie vrouw voor haar leeftijd. Pijpt heerlijk en lang zonder cd. Lekker misionaris en doggy met cd genomen,ze genoot er zelf ook van. Zeker geen klokkijker !
Je schrijft: "een geweldige mooie vrouw voor haar leeftijd", zie dat je haar leeftijd invult als 40-50 maar in haar advertentie staat 59!!!! Als onderstaande link tenminste de Daisy is die je bezocht hebt (kans is groot want ik zie slechts EEN Daisy in Deventer op mijn zoekopdracht naar boven komen).

Zijn het echt haar foto's?

https://www.kinky.nl/advertenties/4429707-daisy#overview

Je schrijft: "een geweldige mooie vrouw voor haar leeftijd", zie dat je haar leeftijd invult als 40-50 maar in haar advertentie staat 59!!!! Als onderstaande link tenminste de Daisy is die je bezocht hebt (kans is groot want ik zie slechts EEN Daisy in Deventer op mijn zoekopdracht naar boven komen).

Zijn het echt haar foto's?

https://www.kinky.nl/advertenties/4429707-daisy#overview
Ja,de foto's kloppen,ze zei dat ze 48 was haha. Maar ik vond haar een mooie vrouw!

Ja,de foto's kloppen,ze zei dat ze 48 was haha. Maar ik vond haar een mooie vrouw!
Dat verhaal dat kennen we, standaard smokkelen de dames er soms wel meer dan 10 jaar af ;-)

Wat betreft de foto's, de derde is zeker niet van haar of mogelijk van lang geleden voor ze de tattoos heeft laten zetten. Op de eerste foto probeert ze die nl te bedekken met haar handen.

Kun je trouwens nog in je review de link aanpassen? Die werkt niet.

Ze heeft een tatoeage boven haar rechter bovenbeen.
En haar haar is iets donkerder dan op de foto. Maar de foto's kloppen wel hoor.
Ze heeft ook een lekkere stevige dikke kont,zoals op de foto.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan