Geurkaarsje
Newbie
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/seksbedrijven/erotische-massage/rotterdam/560706-daa-korat-thai-massage
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Hallo mensen hierbij mijn eerste recensie. Vorige week dinsdag bij korat aangebeld. Er was 1 dame beschikbaar, dit was Daa. Een mooie vriendelijke dame. Ze vroeg of ik met haar mee wilde. Zeker wel. Op de kamer uiteraard eerst betaald en daarna bijde onder de douche. Op de buik op bed volgde er eerst een stevige massage die al snel over ging in een meer erotische massage. Tijdens de massage pakte ze steeds mijn ballen en pik al lekker mee. Dus toen ze zij draai maar om stond ik al onder hoge spanning . Ze deed er snel een condoom om en begon heerlijk te pijpen. Hierna ging ze lekker boven op zitten en kon ik aan die heerlijke borsten zitten. Toen nog ff missionarisstandje maar na 10 keer stoten was het helaas voor mij niet meer te houden. Er was nog tijd dus heeft ze mij nog even lekker gemasseerd. Kortom een heerlijk uurtje met een mooie lieve schoonheid. Herhalingsgevaar voor mij zeer groot.