Recensie Cristinna Souza (Christina) Amsterdam 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
16
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9380815-christina-ts
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag heb ik weer een diep in mijn portemonnee gegrepen maar ben wel heel blij dat ik het gedaan heb.

Gister had ik contact met Christina maar ze had het erg druk dus kon gister niet met haar afspreken.
Vandaag toch maar laat in de avond een bericht gestuurd en ze had tijd voor me.
Eenmaal aangekomen word er open gedaan en daar stond ze dan een van de mooiste transen die ik tot nu bezocht heb in een zwart strak jurkje.
Eenmaal in haar kamer stelt ze je op je gemak en mag je rustig uitkleden, ze wilt wel graag het financiële gedeelte gelijk afronden en dat was natuurlijk geen probleem.
Zoals altijd had ik me cockring mee en deed ik die om en toen zei zij ik pak de mijne ook :)
We hebben heerlijk een minuut of 5 staan zoenen en voelen, hierna wou ze graag gepijpt worden en wat heeft zij toch een mooie staaf dik en niet overdreven groot.
Ze werd goed hard en heb er flink aan lopen zuigen zo nu en dan werd mijn hoofd even omlaag geduwd, hierna ging het condoom bij haar om en een flinke klodder glijmiddel op me ster.
Het was even rekken en aanvoelen maar opgegeven moment zat zij er eindelijk in en werd mijn kleine vriend knijter hard daardoor.
Ze moest na enkele minuten als stoppen want ze kwam al bijna klaar helaas :(
De rollen omgedraaid en haar als een beest in doggy genomen spanken in haar tieten knijpen ze genoot er zichtbaar van en bleef maar met haar dikke staaf spelen terwijl ik los ging op haar dikke reet.
Ze was blijkbaar hongerig voor zaad en vroeg opgegeven moment of ik alles in haar mond wou spuiten!
Helaas was ik zo geil dat het zaad vol over haar gezicht heen knalde 😅

Christina is een super knappe en aardige trans, na onze workout heb ik een leuk gesprek met haar gehad.
Zij gaat mij nog heel vaak terug zien!
 
Terug
Bovenaan Onderaan