- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Frans
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Ochtend
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Een vaste waarde voor mij dat mij naar het idd aftakelende Brussel zal blijven doen komen zolang ze er te vinden is, Cristina.
Een genuine PAWG op nr. 118, Le Mirage 2000
Was vroeger ros, nu meer meer blond, nog stijl haar
Was ook bruiner, nu beetje meer afgebleekt en ietsje strakker
Maar ze straalt nog steeds FUCK ME uit zoals zij uitdagend en omgekeerd op haar stoel zit met dit PAWG-wiebelende kont van haar.
Ik moet dringend werk maken haar nr te vragen, want ze staat open voor prive ontvangst.
Ze blijft correct en is hygiënisch met een wasje voor en na.
Ze is zelfs goedlachser dan voorheen, daar zal de lange droogte periode veel me te maken hebben....
Voorheen durfde ze nogal aan het arrogante af mensen bekijken vanachter haar raam, maar dit is nu dus niet meer zo fel.
Die strakke billen zijn zoals gezegd mss iets minder strak, maar het blijft haar verkooppunt, waar ze mensen vanuit de straat zot kan mee maken!
Blijft een naturelle schoonheid voor de rest met een héél schattig gezichtje, incl. touche de beauté.
En vooral dé publiekstrekker: een enorm geil grote kont en ditto billen, niet vet of dik, maar we hebben hier dus te maken met een echte PAWG!
Maar eens de de met seks begint, is ze wel chill
Ze pijpt deftig en met mijn pik in haar beweegt ze heel goed mee on top.
Het duurde niet lang of ik wou ze doggy pakken! Met zo'n indrukwekkende billen en een giga spiegel, duurde het niet lang eer ik klaarkwam!
Leuk extra, haar borsten zijn ook heel mooi, een aangename verrassing.
Een genuine PAWG op nr. 118, Le Mirage 2000
Was vroeger ros, nu meer meer blond, nog stijl haar
Was ook bruiner, nu beetje meer afgebleekt en ietsje strakker
Maar ze straalt nog steeds FUCK ME uit zoals zij uitdagend en omgekeerd op haar stoel zit met dit PAWG-wiebelende kont van haar.
Ik moet dringend werk maken haar nr te vragen, want ze staat open voor prive ontvangst.
Ze blijft correct en is hygiënisch met een wasje voor en na.
Ze is zelfs goedlachser dan voorheen, daar zal de lange droogte periode veel me te maken hebben....
Voorheen durfde ze nogal aan het arrogante af mensen bekijken vanachter haar raam, maar dit is nu dus niet meer zo fel.
Die strakke billen zijn zoals gezegd mss iets minder strak, maar het blijft haar verkooppunt, waar ze mensen vanuit de straat zot kan mee maken!
Blijft een naturelle schoonheid voor de rest met een héél schattig gezichtje, incl. touche de beauté.
En vooral dé publiekstrekker: een enorm geil grote kont en ditto billen, niet vet of dik, maar we hebben hier dus te maken met een echte PAWG!
Maar eens de de met seks begint, is ze wel chill
Ze pijpt deftig en met mijn pik in haar beweegt ze heel goed mee on top.
Het duurde niet lang of ik wou ze doggy pakken! Met zo'n indrukwekkende billen en een giga spiegel, duurde het niet lang eer ik klaarkwam!
Leuk extra, haar borsten zijn ook heel mooi, een aangename verrassing.