Rickdekoning
Meubelstuk
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Woensdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
Ik weet niet zeker of ik de naam juist heb, maar ze zit naast de andere Dominicaanse in de passage
Normaal ga ik niet naar binnen bij rokende dames, maar er was niet veel keuze.
Ze is op zich wel lekker en lekker vol. Ze heeft lipo lidtekens.
Niet echt klik. Niet even lekker verkennen van te voren. Persoonlijk voelt niet oprecht. Condoom om slappe lul en zo zitten dat ik nergens bij Kan.
Ik werd niet echt hard ...ze wilde doggy....en als ik hard werd kon normaal tramposa.....was ze natuurlijk niet van plan.
Flinke tijd gestoot en werd wel hard...ze heeft ten slotte een lekkere Latina kont.
Na een tijdje vroeg ze om melk en vroeg ik haar plat doggy. Nou de melk duurde even. Ik kreeg een opmerking dat ik er hard voor moest werken.
Ja ze heeft niet enorme druk gezet of afgeraffeld....maar ze heeft liever klanten die snel spuiten en weg.
Wel gekletst...maar niet echt gevoel dat ze oprecht connectie probeerde te maken.
Leuk voor een keertje niet voor een tweede keer.
Ook de tabakslucht in mijn kleren is al een goede reden om niet terug te gaan
Hygiene geef ik onvoldoende ivm tabakslucht...verder is ze wel schoon
Normaal ga ik niet naar binnen bij rokende dames, maar er was niet veel keuze.
Ze is op zich wel lekker en lekker vol. Ze heeft lipo lidtekens.
Niet echt klik. Niet even lekker verkennen van te voren. Persoonlijk voelt niet oprecht. Condoom om slappe lul en zo zitten dat ik nergens bij Kan.
Ik werd niet echt hard ...ze wilde doggy....en als ik hard werd kon normaal tramposa.....was ze natuurlijk niet van plan.
Flinke tijd gestoot en werd wel hard...ze heeft ten slotte een lekkere Latina kont.
Na een tijdje vroeg ze om melk en vroeg ik haar plat doggy. Nou de melk duurde even. Ik kreeg een opmerking dat ik er hard voor moest werken.
Ja ze heeft niet enorme druk gezet of afgeraffeld....maar ze heeft liever klanten die snel spuiten en weg.
Wel gekletst...maar niet echt gevoel dat ze oprecht connectie probeerde te maken.
Leuk voor een keertje niet voor een tweede keer.
Ook de tabakslucht in mijn kleren is al een goede reden om niet terug te gaan
Hygiene geef ik onvoldoende ivm tabakslucht...verder is ze wel schoon