Recensie Cristal, Amsterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

error

Vaste klant
219
02/01/22
281
33
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9438588-cristal
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
De recensie op Kinky is inmiddels niet meer zichtbaar. Deze was ook niet echt positief dus dat beviel de booker/agency niet waarschijnlijk.
De klacht was dat Cristal veel met haar telefoon bezig was en weinig service bood.
Waar deze wandelaar wel positief over was is dat de foto's klopten. Dus ben ik even op onderzoek uitgegaan of dit inderdaad zo is.
Daar ik mijn Pappenheimers (lees Latina's) al inmiddels een beetje ken heb ik maar 30 min geboekt.
pappenheimers.PNG
Communicatie gaat via een booker, Cristal zelf spreekt bijna geen Engels. Alles gaat via vertaalsoftware op de Smartphone.
Ze is zeker het meisje van de foto's, iets minder mooi in het echt maar dat mag natuurlijk geen verassing zijn.
Na wat orale verwennerij (met condoom) ging ze over op cowgirl. De rest van de tijd missio en vervolgens doggy. Opgemerkt moet worden dat Cristal niet
vies is van wat glijmiddel, dus ik moest echt hard werken om tot het hoogtepunt te komen (de bekende paling in een emmer snot).

Voor een uitgebreide GFE moet je niet bij Cristal zijn vermoed ik, maar als je even een knap, slank Latina poppetje wil palen is het prima. Het waren 30 leuke minuten.

Greetings,

Error

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
46.255
Leden
37.628
Nieuwste lid
Vhhg
Terug