• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Corina/Corry 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelaar5

Stamgast
Forumpionier
745
04/07/21
1.300
57
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren ben ik voor het eerst naar de kamer geweest met de 26 jarige (ik had haar iets ouder geschat), zeer slanke Corina die zich voorstelde als Corry (kort voor Corina). Ze is de vriendin van Brianna. Ze heeft een A cup, geen tattoos (op een kleine aan de binnenkant van haar linkerpols na), een navelpiercing en een tongpiercing en vrij lang donkerblond haar. Ze is ook regelmatig in het zwembad te vinden; niet zo bang voor haar haar.
Ze is me zeer goed bevallen, volledige Sixsens service, geen upselling, waarbij het volle sensuele tongzoenen alleen gebeurt bij een goede klik en hygiëne vertelde ze. Ik wist al snel dat dit een zeer goed uur zou worden. Ik kan haar zeker aanbevelen. Een aanwinst voor Sixsens!
 
Waar is de link?
Je bent in de saunaclub afdeling van het forum beland. Daar hoeven de dames niet aan marketing te doen via kinky of relights of iets dergelijks. De club zorgt voor honderden bezoekers per week voor de dames. En wij mannen gaan lekker een paar keer relatief goedkoop naar de kamer met de toevallig aanwezige dames, gebruiken de wellness en het gratis eten en drinken en verblijven er meerdere uren of zelfs de hele dag. Een wat ander concept dan privé ontvangst. Er zijn in dit gedeelte normaal gesproken dus geen links naar de dames.
 
voor de nieuwelingen: wat bedoel je met 'full Sixsens service"?

Ik zal alvast ff zorgen voor een stapeltje bankbiljetten.
Ik ben gek op pzc en evt cim, maar geen idee of dat veel ter beschikking is.

Zal in elk geval recensies doen als ik weer terug ben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan